ik voel me niet aangesprokenFred schreef:Als iedereen aan de schroefset gaat, is het leuke er ook af voor de rest... Laat ze maar lekker hoog en droog verder rijden, wij weten wel wie er echt cool is![]()
Mijn nieuwe Mini Roadster Black
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wow! Das echt een gaaf ding zeg!! 
Lekker mee doen wat jij zelf wilt, en dat zal voornamelijk genieten zijn
haha
Maar inderdaad al wel wat leuke tips genoemd hier om nog eens over na te denken
En oke sorry alvast, maar die swarovski letters vind zelfs ik te gay
Maargoed, als jij er maar gelukkig van word 
Cheers!
Mark
Lekker mee doen wat jij zelf wilt, en dat zal voornamelijk genieten zijn
Maar inderdaad al wel wat leuke tips genoemd hier om nog eens over na te denken
Cheers!
Mark
Laatst gewijzigd door mini cabrio op 05 sep 2012, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mooie roadster, met een prachtige kleurstelling!
Maar iedereen moet vooral zelf weten wat 'ie met zijn/haar auto doet, dat maakt 't juist leuk!
Zolang als drempels bedoeld zijn als een snelheidsremmende maatregel, is het toch geen probleem om langzaam of zelfs schuin d'r overheen te gaan?Oraan57 schreef:İs toch geen gezicht zo rijden. Was vandaag ook iemand voor mij in de straat die zo over de drempels ging. Dacht echt WTF?Naatje schreef:of gewoon een kwestie van de drempels/heuvels goed schuin nemen, ik weet er alles van...Smeed schreef:Wie laag wil zijn moet omrijden
Maar iedereen moet vooral zelf weten wat 'ie met zijn/haar auto doet, dat maakt 't juist leuk!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha
peter schreef:Ik mag het alleen denken... Jij mag het zeggen!:mrgreen:![]()
mini cabrio schreef:maar die swarovski letters vind zelfs ik te gay![]()
![]()
Cheers!
Mark
- Oraan57
- One wheel wonder

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Oraan57
- One wheel wonder

Bericht
Nu terug gekregen. Gelukkig zie je er niks van meer terug.
Heb trouwens een leuke tas gekocht voor in de auto. Je kan je laptop+telefoon+notitieboekje etc in doen. Je plaatst het voor het skiluikje. Mooi ding zeg..!! Pas ook goed bij de auto.. Rode rits met rode stiksels.. + finish matten

Ik kwam terug en er zaten krassen op + 1 deuk:)louisvdd76 schreef:ai ai ai... dat is pijnlijk... eigen schuld of door andere?
Nu terug gekregen. Gelukkig zie je er niks van meer terug.
Heb trouwens een leuke tas gekocht voor in de auto. Je kan je laptop+telefoon+notitieboekje etc in doen. Je plaatst het voor het skiluikje. Mooi ding zeg..!! Pas ook goed bij de auto.. Rode rits met rode stiksels.. + finish matten

I LIKE MY CAR MINI ROADSTER
- Ollie
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Onze sponsors