Elektrisch inklapbare spiegels

De 2e generatie vanaf 2006
hbuyck
4 op een rij!
4 op een rij!

Elektrisch inklapbare spiegels

01 sep 2012, 01:44

Ik heb op mijn Mini de optie elecktrisch inklapbare spiegels. Ik klap de spiegels altijd in als ik geparkeerd sta. Maar vanaf ik de Mini nieuw had deed het volgende probleempje voor. Als je de spiegels laat open gaan stopt hij bijvoorbeeld halverwege als je dan weer aan het knopje draait gaan ze in plaats van verder op te gaan gewoon weer dicht. Dan weer draaien om open te doen en met veel geluk gaan ze volledig open anders mag je weer eens draaien.. Ze hebben er enkele keren naar gekeken in de garage maar telkens zonder succes, wie heeft er nog dit probleem en wat misschien mee te doen? Veel kan het niet zijn, 1 van de motortjes of de relaismodule die alles aanstuurt..

Beetje een vergelijkbaar probleem zoals dit Filmpje maar deze persoon heeft er meer last van!
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 sep 2012, 17:34

Van mij klappen ze niet altijd volledig uit. Al scheelt het niet veel. Soms ben ik al even aan het rijden voor ik het merk dat ik er niet teveel door zie, en bij tte hoge snelheid willen ze ook niet meer inklappen, erg ambetant.

Enige oplossing denk ik is gewoon opnieuw proberen, je hoeft niet te wachten tot ze volledig weer ingeklapt zijn om opnieuw te draaien he.
hbuyck
4 op een rij!
4 op een rij!

01 sep 2012, 21:01

crossbytje schreef:Van mij klappen ze niet altijd volledig uit. Al scheelt het niet veel. Soms ben ik al even aan het rijden voor ik het merk dat ik er niet teveel door zie, en bij tte hoge snelheid willen ze ook niet meer inklappen, erg ambetant.

Enige oplossing denk ik is gewoon opnieuw proberen, je hoeft niet te wachten tot ze volledig weer ingeklapt zijn om opnieuw te draaien he.

Ja het probleem is bij het in en uit klappen, ja ik weet gewoon draaitje aan de knop en meteen terug en dan doet ei zijn werk verder.. Vanaf 30km/u zijn de spiegels niet meer in en uitklapbaar staat te lezen in mijn handleiding. Dus dit is normaal.

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”