Ook thanks, we gaan morgen sowieso naar Beek om de MCS te afstellen en uitlezen en misschien iets leuk kopenkwiebje schreef:Beek zal wellicht een paar mooie schijven voor je hebben liggen
Hel-louw Cooper S R53 DS
- Hel-Louw
- Mod virus alert!

Bericht
Afgelopen vrijdag zijn we naar Beek gegaan voor afstelling, omdat ie een niet heel zuinig liep en soms stotterde.
We hebben hem op de bank gezet en er kwam 185 PK uit
omdat de vorige motor in elkaar gelopen was en die was gechipt toen hebben we de motor vervangen maar niet de chip, dus die bleek er nog in tezitten
.
En een nieuwe mod gekocht een Cravenspeed short antenne
En het bleek dat de voet van de antenne ook was afgebroken dus daar wordt ook een nieuwe van besteld
We hebben hem op de bank gezet en er kwam 185 PK uit
En een nieuwe mod gekocht een Cravenspeed short antenne
En het bleek dat de voet van de antenne ook was afgebroken dus daar wordt ook een nieuwe van besteld

- Hel-Louw
- Mod virus alert!

Bericht
Re: Hel-louw Cooper S R53 DS... Update
Ik heb laatst geconstateerd dat onze motorsteun (linksachter) daar de rubber is van gescheurd, we hebben al een nieuwe binnen, maar de vraag is kan ik dit zelf vervangen? Want ik weet niet of dat er spanning op zit?

- marinusrules
- Be Mini

Bericht
Re: Hel-louw Cooper S R53 DS... Motorsteun vraag
ik denk dat je deze zo kunt wisselen wanneer je het blok even ondersteunt met een krik. of heb ik dat verkeerd?
- Hel-Louw
- Mod virus alert!

Bericht
Thanks!
Ga het gewoon proberen met een krik haha.marinusrules schreef:ik denk dat je deze zo kunt wisselen wanneer je het blok even ondersteunt met een krik. of heb ik dat verkeerd?
Thanks!

- Hel-Louw
- Mod virus alert!

Bericht
Hij is vervangen! Gewoon met een krik het motorblok ondersteunen jaa.
Nu alleen de Bypass-klep vervangen, word waarschijnlijk een Detroit Tuned.
Nu alleen de Bypass-klep vervangen, word waarschijnlijk een Detroit Tuned.

Onze sponsors