Ik zal eens kijken of ik er moed voor kan vatten...verwijderen lijkt me nog wel te doen..zie meer op tegen het opnieuw bekleden, want mijn technische vaardigheden hebben de afgelopen maanden toch al geen boost gehad
Peter's BMW e36 2.7...Last salute!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
thx Marcel
Ik zal eens kijken of ik er moed voor kan vatten...verwijderen lijkt me nog wel te doen..zie meer op tegen het opnieuw bekleden, want mijn technische vaardigheden hebben de afgelopen maanden toch al geen boost gehad
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Pff waar ben ik aan begonnen
Nu de boel toch open ligt ook gelijk de fake raam knoppen maar weer eens laten wieberen....

Nu de boel toch open ligt ook gelijk de fake raam knoppen maar weer eens laten wieberen....

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Iemand een gouden tip met wat ik de lijm resten op de hemel kan verwijderen?
Kan 95% eraf krabben, maar er blijft nog wel een plakkerig restje over?
Enne... Ik denk erover om el cheapo te gaan en de boel gewoon zwart te spuiten... Wat denken jullie?

Kan 95% eraf krabben, maar er blijft nog wel een plakkerig restje over?
Enne... Ik denk erover om el cheapo te gaan en de boel gewoon zwart te spuiten... Wat denken jullie?

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Laten zitten en zwart (nep-)Alcantara erop lijmen... Kost je een keer 3-4 tientjes, die heb je toch al bespaard op kattenspeeltjes!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ben al een heel eind zo...Straks ff naar de Gamma en zien of ze iets hebben om te verder mooi glad en schoon te krijgen...
Ga denk ik eerst gewoon met de spuitbus erover...als dat niets word kan ik t altijd nog (laten) bekleden...

Middenconsole is ook weer netjes

Ga denk ik eerst gewoon met de spuitbus erover...als dat niets word kan ik t altijd nog (laten) bekleden...

Middenconsole is ook weer netjes

Onze sponsors