Total blackout is misschien te veel, maar deze foto zo is toch wel heel vetP5ycH0 schreef:Vind een totale blackout toch een beetje teveel van 't goeie....

Zal de foto's van binnen niet reposten ... Kan toch niet

Total blackout is misschien te veel, maar deze foto zo is toch wel heel vetP5ycH0 schreef:Vind een totale blackout toch een beetje teveel van 't goeie....
Dit klopt, is van meerdere eigenaren die samen een bedrijf hebben (drie kerels, hebben ook drie 760Li's, twee track ready E46 M3's en nog een E46 CSL met track mods, een Z8 en nog wat andere dingen). De derde staat binnen bij ons te koop (in het M hoekje, staat op duits kenteken, zie ook de website daar staat hij bij occasions met door mij gemaakte foto's). De andere heeft een PTT kenteken. De Recaro stoelen zijn standaard maar ik denk dat de eigenaar deze OMP stoel heeft verkozen omdat hij nogal groot is en hier beter in past (dit weet ik niet zeker maar weet wel wie het is). Overigens is één van de twee op Nederlandse platen staande GTSen net uitgerust van een alarm, PDC en een volledige akrapovic uitlaatlijn.P5ycH0 schreef:Toen ik een jaar geleden mijn JCW kwam kopen daar, stonden er drie van deze jongens .....peter schreef:Dikke Beamert!
Schijnen ook nog eens van dezelfde eigenaar te zijn...![]()
De passagierskant had trouwens een Recaro stoel. Stond heel raar, 2 verschillende stoelen....
Onze sponsors