Zoekt mevrouwmarcel700 schreef:
Wat bmx'je zeg
Raj's *new colour* - new look - new upgrades
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
?!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
Bericht
Ja ellende! Weet ik wat t is?
In het begin als je rijdt dan zou t ook moeten trillen als een malle en dat is dan weer niet.
En met vies hard remmen trilt het ook niet wie n malle.
Tis n f**k 2delige schijf met 330mm diameter, als je dat kromt krijgt ben je n goeie
Nieuwe schijven kost n kapitaal :/
In het begin als je rijdt dan zou t ook moeten trillen als een malle en dat is dan weer niet.
En met vies hard remmen trilt het ook niet wie n malle.
Tis n f**k 2delige schijf met 330mm diameter, als je dat kromt krijgt ben je n goeie
Nieuwe schijven kost n kapitaal :/
- cooperke s
- Bijna verslaafd

- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
Had je dit probleem voor de BBK ook?
Schijven lijkt me strak dat e scheef zijn..maar kan natuurlijk..test..
De schijf zit goed op de hub?
Kunnen verschillende zaken zijn,spul eraf halen en elke stap onderdeel checken zou ik zeggen voor je andere dingen stuk rijd..trillingen zijn killers!
Schijven lijkt me strak dat e scheef zijn..maar kan natuurlijk..test..
De schijf zit goed op de hub?
Kunnen verschillende zaken zijn,spul eraf halen en elke stap onderdeel checken zou ik zeggen voor je andere dingen stuk rijd..trillingen zijn killers!
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
spacers zouden best de oorzaak kunnen zijn. Zijn het spacers met centreerrandjes of zonder?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Mclain
- Nieuwsgierig

Bericht
schijven kun je heel snel krom krijgen.
Verkeerde behandeling in eht begin is rampzalig voor schijven.
Schijven willen snel krom trekken wanneer ze goed warm zijn gereden, en je rijdt dan opeens door een plas water. Trekt dan redelijk snel krom. Maar wat nog vaker gebeurd is dat ze goed warm worden gereden en dan stop je, en blijf je een tijdje op de rem staan. De schijf koelt dan heel goed af waar de remblokken zitten met resultaat dat ze goed krom kunnen trekken.
En dan maakt het niks uit wat je voor schijven hebt, ontzettend dure, of hele goedkope. Bij rally auto's komen er vaak hele goedkope schijven op, en dan hele goede remblokken. Puur vanwege het feit dat de schijf het nooit langer deed overleven dan 2 a 3 wedstrijden. Zowel dure als goedkope.
Verkeerde behandeling in eht begin is rampzalig voor schijven.
Schijven willen snel krom trekken wanneer ze goed warm zijn gereden, en je rijdt dan opeens door een plas water. Trekt dan redelijk snel krom. Maar wat nog vaker gebeurd is dat ze goed warm worden gereden en dan stop je, en blijf je een tijdje op de rem staan. De schijf koelt dan heel goed af waar de remblokken zitten met resultaat dat ze goed krom kunnen trekken.
En dan maakt het niks uit wat je voor schijven hebt, ontzettend dure, of hele goedkope. Bij rally auto's komen er vaak hele goedkope schijven op, en dan hele goede remblokken. Puur vanwege het feit dat de schijf het nooit langer deed overleven dan 2 a 3 wedstrijden. Zowel dure als goedkope.
if it doesn't break, your not driving it hard enough.
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
Bericht
@Mclain naar mijn weten zijn de schijven nooit echt ONTZETTEND warm geworden. Warmste wat ze zijn geworden is denk ik afgelopen zondag @ Eifel maar daarvoor was het er ook al
Zonder, maar daar reed ik voor de BBK ook al mee rond.mushrop schreef:spacers zouden best de oorzaak kunnen zijn. Zijn het spacers met centreerrandjes of zonder?
@Mclain naar mijn weten zijn de schijven nooit echt ONTZETTEND warm geworden. Warmste wat ze zijn geworden is denk ik afgelopen zondag @ Eifel maar daarvoor was het er ook al
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
zijn de hubs van de schijven miss dikker.. dus + spacers dat het dan te veel is?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
ik zet m'n geld op de spacers.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors


















