Als nieuw
White Chocolate > Still enjoying!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
De mini was afgelopen dinsdag 8 mei jarig en werd 2 jaar maarliefst
De kilometerstand is afgelopen weekeind op de 20.000 gezet, en helaas door een lange en druilerige winter, en een nog niet echt overtuigend voorjaar staat de allwaysopen timer pas op 182 cabrio uurtjes... (in tegenstelling tot vorig jaar dat die bij 10.000 op exact 100 uur stond)
Genieten doen we nog steeds onwijs van de MINI, en ik ben me zo nu en dan een beetje aan het inlezen in de volgende mod, die in mn zomervakantie wel uitgevoerd zal gaan worden...
De kilometerstand is afgelopen weekeind op de 20.000 gezet, en helaas door een lange en druilerige winter, en een nog niet echt overtuigend voorjaar staat de allwaysopen timer pas op 182 cabrio uurtjes... (in tegenstelling tot vorig jaar dat die bij 10.000 op exact 100 uur stond)
Genieten doen we nog steeds onwijs van de MINI, en ik ben me zo nu en dan een beetje aan het inlezen in de volgende mod, die in mn zomervakantie wel uitgevoerd zal gaan worden...
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
inlezen? je gaat er zelf een turbo op schroeven? 
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
20.000 pas 
Ik heb er nu zo'n 19.000 gereden in net geen 8 maanden en dat is veel minder dan ik verwacht had
Ik heb er nu zo'n 19.000 gereden in net geen 8 maanden en dat is veel minder dan ik verwacht had
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
haha ja 'pas' 
De fiets (zo'n eng apparaat met maar 2 wielen) van mn moeder maakt meer kilometers bij haar, zij gebruikt de auto alleen voor als ze grote boodschappen te doen heeft, en als het regent en ze naar het werk moet.... voor de rest zijn het dus enkel plezier ritjes die we er mee maken.. voor ons is het 'al' 20.000 aangezien haar vorige auto nog geen 5000 kilometer per jaar reed...

De fiets (zo'n eng apparaat met maar 2 wielen) van mn moeder maakt meer kilometers bij haar, zij gebruikt de auto alleen voor als ze grote boodschappen te doen heeft, en als het regent en ze naar het werk moet.... voor de rest zijn het dus enkel plezier ritjes die we er mee maken.. voor ons is het 'al' 20.000 aangezien haar vorige auto nog geen 5000 kilometer per jaar reed...
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag tijdens de wekelijkse wasbeurt zag ik een bruin pitje zitten in een soort van afwaterbak van de kapconstructie:

Was eerst nog zo klein, toen ik er een keer met mn vingers overheen ging lieten er meteen een aantal stukken lak los...

Volgende week dus maar even langs bij de dealer, dan zal t wel netjes gefixed worden

Was eerst nog zo klein, toen ik er een keer met mn vingers overheen ging lieten er meteen een aantal stukken lak los...

Volgende week dus maar even langs bij de dealer, dan zal t wel netjes gefixed worden
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Een kleine roestige update;
De cabrio staat bij van Poelgeest, en als het goed is is ie morgen weer geheel roestvrij. Vanmorgen de cabrio ingeleverd. Bij een schade hersteller zal alle roest verwijderd worden, eventueel plaatwerk gerepareerd, en alles netjes overgespoten worden, dus er word mij verzeker er nooit meer iets van te zien
Ben nú al WEER helemaal tevreden met de service van Van Poelgeest Heemstede, geheel tegen mijn verwachting in kreeg ik zomaar een leenauto aangeboden voor zolang de cabrio weg is...

De cabrio staat bij van Poelgeest, en als het goed is is ie morgen weer geheel roestvrij. Vanmorgen de cabrio ingeleverd. Bij een schade hersteller zal alle roest verwijderd worden, eventueel plaatwerk gerepareerd, en alles netjes overgespoten worden, dus er word mij verzeker er nooit meer iets van te zien
Ben nú al WEER helemaal tevreden met de service van Van Poelgeest Heemstede, geheel tegen mijn verwachting in kreeg ik zomaar een leenauto aangeboden voor zolang de cabrio weg is...

- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Goed bezig. Weg met die klote roest... !!
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Inderdaad een vreemde plek voor roest... De kap komt er niet tegenaan daar, t is echt alleen een afvoergeul van water e.d. T zal dus wel echt een fabricage foutje zijn. Ik hou t sowieso in de gaten, want er word daar zo nu en dan een doekje langsgehaald 
Onze sponsors