Ik hoop het, maar wat een bezine slurper is het 1 op 10moinu schreef:WELKOM !!!!
Veel MINI rijplezier![]()
![]()
Je zult geen spijt hebben van jouw overstap naar de MINI
Even mijzelf en mijn Mini voorstellen
- heggeschaar
- Nieuwsgierig

Bericht
Veel plezier met je Mini.
Ik zat gisteren op teras bij de Waag (Doesburg) en zag je verschillende keren langsrijden. Mijn Mini stond voor het terras geparkeerd.
Ik zat gisteren op teras bij de Waag (Doesburg) en zag je verschillende keren langsrijden. Mijn Mini stond voor het terras geparkeerd.
- Minir53
- One wheel wonder

Bericht
.
En normaal gesproken kom ik niet zo vaak langs rijden maar mijn broer wilde ook even een rondje rijden
Die houdt er nogal van om het gas af en toe flink in te drukken
Dan heb ik jouw blauwe mini ook zien staan mooie wagenheggeschaar schreef:Veel plezier met je Mini.
En normaal gesproken kom ik niet zo vaak langs rijden maar mijn broer wilde ook even een rondje rijden
Die houdt er nogal van om het gas af en toe flink in te drukken
- heggeschaar
- Nieuwsgierig

Bericht
Ja zag het en hoorde het. Klink wel lekker in de binnestad.
Die Alfa komt mij ook bekend voor (met die italiaanse vlag op de voorruit). was erg opvallend.
Trouwens een goede garage in de buurt is Autoservice Naaldenberg (Doesburg). Ze doen zeer regelmatige onderhoud van diverse Mini's .
Die Alfa komt mij ook bekend voor (met die italiaanse vlag op de voorruit). was erg opvallend.
Trouwens een goede garage in de buurt is Autoservice Naaldenberg (Doesburg). Ze doen zeer regelmatige onderhoud van diverse Mini's .
- Minir53
- One wheel wonder

Bericht
Kom jijzelf ook uit Doesburg dan? En ik zal eens informeren bij autoservice Naaldenberg.heggeschaar schreef:Ja zag het en hoorde het. Klink wel lekker in de binnestad.
![]()
Onze sponsors