Heb jij de EVO 1? Hoe laag en breed rij jij? En hoe stug vind jij het, qua veren e.d. Veert hij hard in op een heuvel/hobbel? Thnx!PepperWhite schreef:ook ik heb een set van cobra (coendek) en ben dik tevreden![]()
evo-x
Cobra schroefkit
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb EVO-X dat is een set wat van coendek zelf is geweest en helemaal aangepast , zou niet weten welke set t standaard is en ik rijd maximaal laag en vind t nog behoorlijk meevallen kwa stuiterenWilcoos schreef:Heb jij de EVO 1? Hoe laag en breed rij jij? En hoe stug vind jij het, qua veren e.d. Veert hij hard in op een heuvel/hobbel? Thnx!PepperWhite schreef:ook ik heb een set van cobra (coendek) en ben dik tevreden![]()
evo-x
Low , lower , lowest ...
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
weet niet waar je vandaan komt maar denk wel in de buurt als je bij breeman gekocht hebt , kunnen wel een keer ergens meeten dan kan je ff sturen en kijkenWilcoos schreef:Hij mag van mij juist meer stuiteren, omdat hij momenteel te veel in en uit veert.

Low , lower , lowest ...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat lijkt mij leuk! Woon zelf noord van Rotterdam. Mini-MeetPepperWhite schreef:weet niet waar je vandaan komt maar denk wel in de buurt als je bij breeman gekocht hebt , kunnen wel een keer ergens meeten dan kan je ff sturen en kijkenWilcoos schreef:Hij mag van mij juist meer stuiteren, omdat hij momenteel te veel in en uit veert.

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik in zuid dus was mn inschatting niet verkeerdWilcoos schreef:Dat lijkt mij leuk! Woon zelf noord van Rotterdam. Mini-MeetPepperWhite schreef:weet niet waar je vandaan komt maar denk wel in de buurt als je bij breeman gekocht hebt , kunnen wel een keer ergens meeten dan kan je ff sturen en kijkenWilcoos schreef:Hij mag van mij juist meer stuiteren, omdat hij momenteel te veel in en uit veert.

Low , lower , lowest ...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan dit alleen met topmounts? Of is er ook nog een andere manier, bijvoorbeeld de Championship Camber Links die ik op Ebay zag? Topmounts kan alleen op de duurdere sets, en maakt de duurdere set nog duurder.speedy schreef:Zou zeker camberverstelling doen als je echt mooi laag wilt![]()
Minder last van aanlopen, sneller door de bochten en max laag

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
bij mij zit alles erop en eraan dus zeg maar wanneerje tijd hebt .... a.s weekend komtmij t beste uit want daarna heb ik mn zoontje weer en die gaat voor de mini 
camberplates voor , camberlinks achter , en lager kan niet want de stelring ligt op de bevestiging van mn remleiding
owjaa en dikkere veren

camberplates voor , camberlinks achter , en lager kan niet want de stelring ligt op de bevestiging van mn remleiding
owjaa en dikkere veren

Low , lower , lowest ...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Camberplaten kun je universeel kopen en ipv je standaard topmounts doen. Ik heb ze destijds via de GB van Davy gekocht voor 150 euro. Camberlinks zijn voor de achterzijde, alleen onderzijde is in principe voldoende. Camberlinks kostte in de GB 110 euro. Mss doet Davy binnenkort wel weer een GB, zou je hem even moeten PMen.
Ik zou het zeker doen, want en je wegligging is stukken beter, de looks zijn beter en je hebt met je wielenspec's veel minder kans op aanlopen. Dus eigenlijk wel een must op die van jou.
Ik zou het zeker doen, want en je wegligging is stukken beter, de looks zijn beter en je hebt met je wielenspec's veel minder kans op aanlopen. Dus eigenlijk wel een must op die van jou.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors