P5ycH0's R56 AB fJCW
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Enorm dikke bak heb je!! Die witte van Koenv , die met de stupid-mod
Je moest er wel lang op wachten. Spacers achter zou ik nog wel even doen nog. Maakt het geheel wel af.
Everybody knows
pocket rocket schreef:dat klopt want heb nog een foto waar de witte r53 van koenv op staat.Raymond schreef:Die heb ik volgens mij bij Beek gezien, nét voor MU
Enorm dikke bak heb je!! Die witte van Koenv , die met de stupid-mod

Je moest er wel lang op wachten. Spacers achter zou ik nog wel even doen nog. Maakt het geheel wel af.
speedy schreef:Dom van mij ..
Everybody knows

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gehaast omdat z'n batterij bijna leeg wasspeedy schreef:Dom van mij ..
Everybody knows

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toen moest ik uitleggen wat het verschil was tussen I & II.
Voor de zekerheid maar niks besteld en zelf de part nummers opgezocht.
Ik rij zo weer langs om ze dan maar op nummer te bestellen.
Nou, bij de dealer heb ik gevraagd naar Aero-II verbreders gevraagd, maar die keken me toen een beetje glazig aan, dus dom valt wel mee hoor ...Raymond schreef:speedy schreef:Dom van mij ..
Everybody knows
Toen moest ik uitleggen wat het verschil was tussen I & II.
Voor de zekerheid maar niks besteld en zelf de part nummers opgezocht.
Ik rij zo weer langs om ze dan maar op nummer te bestellen.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt toch al aero 2 lippen? Of heb je ze aan gort gereden?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
aan gort gereden dus.. 

MINI Dubman '07 PureSilver

- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nog 2 nieuwe liggen 
Kosten bij de dealer geloof ik samen iets van 80 euro..

Kosten bij de dealer geloof ik samen iets van 80 euro..
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oplossing: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=26760speedy schreef:Die zitten niet helemaal lekker ...
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zie midden onderaan de middelste foto van een post van 30 juni vorig jaar. Daar zie je dat ie niet lekker aansluit :
Nee Rob, ze zitten in het midden niet goed vast. Zoals ik hem gekocht heb. Maar maakt niet uit. Ik wil de bumper ook laten spuiten ivm steenslag en dan zijn gewoon verse lipjes eigenlijk wel een must.mushrop schreef:aan gort gereden dus..
Zie midden onderaan de middelste foto van een post van 30 juni vorig jaar. Daar zie je dat ie niet lekker aansluit :
P5ycH0 schreef:1st mod... done !!
En zoals beloofd:![]()
Ook nog m'n zomersetje geprobeerd te monteren.... Maar helaas, m'n R105's pasten niet![]()
Moet even wat spacertjes geregeld worden ivm met aanloop op de dikke jcw remklauwen
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi hèRaymond schreef:pocket rocket schreef:dat klopt want heb nog een foto waar de witte r53 van koenv op staat.Raymond schreef:Die heb ik volgens mij bij Beek gezien, nét voor MU
Enorm dikke bak heb je!! Die witte van Koenv , die met de stupid-mod![]()

R53 MCS HB / Pepper White
Onze sponsors