Het perfecte spruitstuk..
- Mightymike
- One wheel wonder
Bericht
Een beetje goeie zorg doet vaak wonderen....Hans schreef:zonder aanpassinghelemaal standaard..
en inderdaad die ouwe bessie's doen het best goed

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
HELP!!!
ik heb hier al een tijdje niks gepost,
druk met school en van alles! maar wij hebben besloten om de velgen,
van het andere topic nog even in de ijskast te zetten en maar is eerst de motor wat lekkerder van z'n gasjes af te laten komen.
dit is het idee: spruitstuk --> katvervanger --> pijp met demper --> einddemper.
dit alles van supersprint en een chip van beek.
heb al contact gehad met klaas over de mail over alle spullen en een prijsopgave.
heb ook een mailtje gehad van het vermogen, waarschijnlijk zo rond de 128pk dit leek mij een beetje aan de lage kant. maar wel realistisch natuurlijk. iemand enig idee op hoeveel we uit zouden komen?
Groeten Tom.
druk met school en van alles! maar wij hebben besloten om de velgen,
van het andere topic nog even in de ijskast te zetten en maar is eerst de motor wat lekkerder van z'n gasjes af te laten komen.
dit is het idee: spruitstuk --> katvervanger --> pijp met demper --> einddemper.

dit alles van supersprint en een chip van beek.
heb al contact gehad met klaas over de mail over alle spullen en een prijsopgave.
heb ook een mailtje gehad van het vermogen, waarschijnlijk zo rond de 128pk dit leek mij een beetje aan de lage kant. maar wel realistisch natuurlijk. iemand enig idee op hoeveel we uit zouden komen?
Groeten Tom.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ hans wat is het verschil dan tussen de supersrpint spruit en de beek spruit? en zit er nog veel prijsverschil in?
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
is de beek spruit al leverbaar dan? of nog niet?
en hoe zit het met het geluid we zijn eruit dat we een cat vv nemen maar is het dan aan te raden om een gedempte middenpijp te nemen of een ongedempte?
en hoe zit het met het geluid we zijn eruit dat we een cat vv nemen maar is het dan aan te raden om een gedempte middenpijp te nemen of een ongedempte?
Onze sponsors