Beste Mini forum gebruikers,
Sinds gisteren kreeg ik een fout-melding;
Motorstoring, uitstoot te hoog. Bezoek z.s.m. Mini-service.
Wat kan hier het probleem zijn?
Met vriendelijke groet,
MiniD
Help motorstoring! Uitstoot
- MiniD
- Leerling Mini lid
Bericht
Ben allang blij dat het niet ernstig klinkt
Nee helemaal niks veranderd aan uitlaat, wel hoorde ik gisteren een tak onder tegen mn hitteschild aanslaan, die heb ik er gelijk uit gehaald. Echter is de storing pas uren later voorgekomen.speedy schreef:Heb ik gehad na plaatsen downpipe.
Storing is niet zo ernstig lijkt mijweet niet of je recent iets aan je uitlaat hebt veranderd ? Of je 2e lamdasonde is kapot of die meet dat de uitstoot te hoog is.
Ben allang blij dat het niet ernstig klinkt

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
een diesel heeft toch geen lambdasonde?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ok sorry Daan, ik zat automatisch aan een diesel te denken. 

Gr, Marcel
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal wrs wel je lambasonde zijn die kapot is. Je kan ook bij VDG kijken voor een gebruikte, en anders zal er een nieuwe op moeten.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Laten uitlezen is het enige goeie advies.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Inderdaad dit kunnen 1001 dingen zijn. Ik had een kapotte gasklep die de nokkenastiming bepaalt. Zelfde lampje.frankie schreef:Kan 1001 dingen zijn. Ik had dezelfde foutmelding toen ik een kapotte bougie had en hij in noodloop ging. Dus uit laten lezen is het devies.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- MiniD
- Leerling Mini lid
Bericht
Ga dit zo snel mogelijk maar laten doen dan
In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties en adviezen nu hopen dat het niet te ernstig is
Klinkt allemaal fijnSepp schreef:Inderdaad dit kunnen 1001 dingen zijn. Ik had een kapotte gasklep die de nokkenastiming bepaalt. Zelfde lampje.frankie schreef:Kan 1001 dingen zijn. Ik had dezelfde foutmelding toen ik een kapotte bougie had en hij in noodloop ging. Dus uit laten lezen is het devies.

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors