Het huizentopic...

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jun 2012, 10:47

mushrop schreef:Dan gaat het ineens hard he, als de stukadoor geweest is. Vind ikzelf altijd een mooi moment. Laten je alles schilderen of laat je het spuiten? Ik heb alles laten spuiten en dat wordt me toch een potje straks, niet normaal. Gaat ook snel. Onze hele woning was binnen 6 uurtjes volledig van boven tot beneden (3 verdiepingen) gespoten en strak.

Wordt een mooi paleisje Floris!
zichtwerk is het mooiste wat er is ja, ga met veel plezier s'avonds kijken wat er gebeurt is.
Bij ons wordt alles geschilderd, spuiten gaat inderdaad een heel stuk sneller en is strak maar als er een keer wat over gedaan moet worden ben je weer genoodzaakt om te spuiten en dan moet alles weer afgeplakt worden.
Een van mijn vrienden heeft een schildersbedrijf met 50 man personeel en die gaat voor een heel mooi prijsje mijn huis schilderen ;)
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2012, 12:57

ok, cool. 8)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 jun 2012, 17:09

florisvandam schreef:en slapen in ons nieuwe stulpje ;)
......en de Mini op de oprit.

Gaat lekker zo Floris.
jbcola
Brugse zot

07 jun 2012, 17:29

Ga je 25 juni al schilderen Floris? Is dat niet wat snel op vers gestucte muren? :?

Voor de rest alleen maar lof over de werken!! 8)
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jun 2012, 00:06

Floris, ik heb nog 9 potten van 10l sigma superlatex + primer staan, aan -50% korting!!

voor de rest zijde goe bezig makker!

Gr.mario
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 jun 2012, 00:07

25 juni gaan ze boven beginnen Dick en dat is al
Een week aan het drogen. En Jos een mini op de oprit komt ook goed, ik ben me aan het oriënteren voor een mooie r53 voor moeders de vrouw :)
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jun 2012, 09:59

tirex schreef:Floris, ik heb nog 9 potten van 10l sigma superlatex + primer staan, aan -50% korting!!

voor de rest zijde goe bezig makker!

Gr.mario
dank je voor het aanbod mario maar we zijn al voorzien.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jun 2012, 11:01

zo de stucadoor is aanstaande dinsdag klaar met alles en wat een verschil geeft het zeg...

vanaf 25 juni gaat de schilder er 2 weken in dus het zijn echt de laatste loodjes..

16 juli wordt de keuken geplaatst en de vloer zal er dan al in zitten en ook de granieten vloer zal dan hersteld zijn.

We hebben gekozen voor een oud blauwe kleur op de trap dus dat zal samen met het graniet super mooi staan denken wij ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

gr.
floris
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2012, 13:20

zo de stucadoor heeft vrijdag alles afgemaakt en vandag is de schilder boven begonnen.

hoop van de week wat mooie foto's te posten van gelakte kozijnen en geschilderde muren...

net even jaren 30 greepjes besteld voor op de deuren en ramen maar daar gaat mijn post onvoorziene uitgaven :(

heeft iemand nog een verzekering nodig?? :)

gr
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 jun 2012, 19:51

florisvandam schreef:hoop van de week wat mooie foto's te posten van gelakte kozijnen en geschilderde muren...
Zorg dat er op elke foto een Mini te zien is, krijg je minder commentaar.

florisvandam schreef:net even jaren 30 greepjes besteld voor op de deuren en ramen maar daar gaat mijn post onvoorziene uitgaven :(
Idd, absurde prijzen. Wij hebben in 8 jaar tijd elke keer een paar vervangen.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 jun 2012, 10:04

JosCountrymanCooper schreef:
florisvandam schreef:hoop van de week wat mooie foto's te posten van gelakte kozijnen en geschilderde muren...
Zorg dat er op elke foto een Mini te zien is, krijg je minder commentaar.

florisvandam schreef:net even jaren 30 greepjes besteld voor op de deuren en ramen maar daar gaat mijn post onvoorziene uitgaven :(
Idd, absurde prijzen. Wij hebben in 8 jaar tijd elke keer een paar vervangen.
Ja echt absurde prijzen, maar als je 12 deuren moeten bestellen en 10 raamgreepjes heb jij wel een idee wat wij moeten betalen...
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jul 2012, 12:41

Het begint nu echt wat te worden, de schilder maakt deze week als het goed is alles af en volgende week komt de vloer.

Zaterdag met de electricien alle stopcontacten plaatsen dus dan hebben we ook eindelijk weer stroom uit stopcontacten.

We hebben vrij rustige kleuren alleen laten we de trap eruit springen en deze wordt oud blauw gemaakt.
Het is dezelfde kleur als op de foto alleen is dat grondverf en hij moet nog afgelakt worden.

we hebben gekozen voor een jaren 30 beslag dus dat zal fraai staan denken wij.

wat zullen wij blij zijn als we er over 3 weken gaan wonen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

gr.
floris
Marcel Always Open
Cabrio-King

03 jul 2012, 13:31

Wat een werk :shock: Het gaat wel hard , maar oh al die inspanningen!

PS was wel een verrasing zaterdagochtend op de snelweg bij Eindhoven, ineens zo'n Golf met een bekend gezicht erin! :zwaai
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jul 2012, 13:48

Marcel Always Open schreef:Wat een werk :shock: Het gaat wel hard , maar oh al die inspanningen!

PS was wel een verrasing zaterdagochtend op de snelweg bij Eindhoven, ineens zo'n Golf met een bekend gezicht erin! :zwaai
ja zag je voorbij schieten op de linkerbaan dus moest je wel ff inhalen natuurlijk.
Mijn vriendin dacht alleen dat je het niet zag maar ik wist wel beter ;)

gr
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

03 jul 2012, 21:30

Laat je de vloeren op de bovenverdieping zo ?
Heel gaaf die oude planken.

Terug naar “Kletshoek”