Setje veren en dempers ?

De 2e generatie vanaf 2006
FilipXX
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Setje veren en dempers ?

01 jun 2012, 00:59

Ik zou graag onze R57 willen verlagen (max 3cm)
De auto heeft geen sportvering dus staat wat hoog op zijn poten .
Nu had ik aan deze set gedacht : B12 Pro-Kit Mini (BILSTEIN Met EIBACH veren)
Wat denken jullie van deze set ?
Alvast bedankt om te helpen :wink:

Link van de set : B12 Pro-Kit Mini
FilipXX
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 jun 2012, 01:34

stefan740 schreef:Ik heb de B12 op mijn R53. In hoeverre ik er dus iets van kan zeggen weet ik niet....je levert wel comfort in maar het overhellen is verdwenen. Voor dagelijks gebruik zou ik toch meer richting veren alleen kijken, Bilstein staat toch wel als 'hard' bekent.

Overigens, Bilstein B12 Mini invullen op ebay.de en je hebt nog iets leukere prijzen :wink:
Nu met de standaard vind ik bij sportief rijden (kleine baantjes) dat overhellen zeer irritant . Onze R56 heeft wel een sportvering en is veel plezanter rijden zo :P
Bedankt voor uw antwoord Stefan :wink: (alvast een thanks aanvinken voor u )
FilipXX
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 jun 2012, 01:34

stefan740 schreef:Ik heb de B12 op mijn R53. In hoeverre ik er dus iets van kan zeggen weet ik niet....je levert wel comfort in maar het overhellen is verdwenen. Voor dagelijks gebruik zou ik toch meer richting veren alleen kijken, Bilstein staat toch wel als 'hard' bekent.

Overigens, Bilstein B12 Mini invullen op ebay.de en je hebt nog iets leukere prijzen :wink:
Nu met de standaard vind ik bij sportief rijden (kleine baantjes) dat overhellen zeer irritant . Onze R56 heeft wel een sportvering en is veel plezanter rijden zo :P
Bedankt voor uw antwoord Stefan :wink: (alvast een thanks aanvinken voor u )
S-67
Be Mini
Be Mini

01 jun 2012, 01:49

Voor die prijs zou ik inderdaad naar een schroefset gaan kijken! Mensen hier zijn behoorlijk positief over Cobra en die kost +/- 200 euro minder dan die jij laat zien.
FilipXX
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 jun 2012, 01:58

Wat ik dus ook niet weet of het attest dat erbij geleverd is van tuv keuring genoeg is hier voor de keuring :?
Matsy
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

01 jun 2012, 09:53

FilipXX schreef:Wat ik dus ook niet weet of het attest dat erbij geleverd is van tuv keuring genoeg is hier voor de keuring :?
TUV attest is niet genoeg ( is voor DE ), je hebt een GOCA attest nodig, en hiermee kan je naar een speciale keuring gaan.
Voor Belgie is dit alleszinds toch zo.
mvg
FilipXX
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 jun 2012, 12:28

Matsy schreef:
FilipXX schreef:Wat ik dus ook niet weet of het attest dat erbij geleverd is van tuv keuring genoeg is hier voor de keuring :?
TUV attest is niet genoeg ( is voor DE ), je hebt een GOCA attest nodig, en hiermee kan je naar een speciale keuring gaan.
Voor Belgie is dit alleszinds toch zo.
mvg
Ik ben een Belg,dus bedankt voor de info :wink:
Als alles gemonteerd is gewoon een afspraak maken bij de autokeuring dan ?

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”