De auto heeft geen sportvering dus staat wat hoog op zijn poten .
Nu had ik aan deze set gedacht : B12 Pro-Kit Mini (BILSTEIN Met EIBACH veren)
Wat denken jullie van deze set ?
Alvast bedankt om te helpen

Link van de set : B12 Pro-Kit Mini
Nu met de standaard vind ik bij sportief rijden (kleine baantjes) dat overhellen zeer irritant . Onze R56 heeft wel een sportvering en is veel plezanter rijden zostefan740 schreef:Ik heb de B12 op mijn R53. In hoeverre ik er dus iets van kan zeggen weet ik niet....je levert wel comfort in maar het overhellen is verdwenen. Voor dagelijks gebruik zou ik toch meer richting veren alleen kijken, Bilstein staat toch wel als 'hard' bekent.
Overigens, Bilstein B12 Mini invullen op ebay.de en je hebt nog iets leukere prijzen
Nu met de standaard vind ik bij sportief rijden (kleine baantjes) dat overhellen zeer irritant . Onze R56 heeft wel een sportvering en is veel plezanter rijden zostefan740 schreef:Ik heb de B12 op mijn R53. In hoeverre ik er dus iets van kan zeggen weet ik niet....je levert wel comfort in maar het overhellen is verdwenen. Voor dagelijks gebruik zou ik toch meer richting veren alleen kijken, Bilstein staat toch wel als 'hard' bekent.
Overigens, Bilstein B12 Mini invullen op ebay.de en je hebt nog iets leukere prijzen
TUV attest is niet genoeg ( is voor DE ), je hebt een GOCA attest nodig, en hiermee kan je naar een speciale keuring gaan.FilipXX schreef:Wat ik dus ook niet weet of het attest dat erbij geleverd is van tuv keuring genoeg is hier voor de keuring
Ik ben een Belg,dus bedankt voor de infoMatsy schreef:TUV attest is niet genoeg ( is voor DE ), je hebt een GOCA attest nodig, en hiermee kan je naar een speciale keuring gaan.FilipXX schreef:Wat ik dus ook niet weet of het attest dat erbij geleverd is van tuv keuring genoeg is hier voor de keuring
Voor Belgie is dit alleszinds toch zo.
mvg
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors