En aangezien ik net als jij Boris te lui ben om mezelf lichter te maken....
Hel-louw Cooper S R53 DS
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
toch heeft onafgeveerde massa meer invloed op het rijgedrag dan afgeveerde massa. Daar is veel winst te halen. Schroef maar eens superlichte wielen onder je auto
En aangezien ik net als jij Boris te lui ben om mezelf lichter te maken....
En aangezien ik net als jij Boris te lui ben om mezelf lichter te maken....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
haha, groot gelijk!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Heb je gemaild of gebeld?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Almere
Bericht
Precies, en hoe lichter de auto zelf, hoe groter het verschil. Ik merk dat mijn Coopertje met de Pepperpots (lichtste OEM-wielen) veel explosiever (relatief dan) aanvoelt bij de omschakeling bij 3800rpm dan met de S-Spoke-replica's (1 van de zwaarste opties).mushrop schreef:toch heeft onafgeveerde massa meer invloed op het rijgedrag dan afgeveerde massa. Daar is veel winst te halen. Schroef maar eens superlichte wielen onder je auto![]()
En aangezien ik net als jij Boris te lui ben om mezelf lichter te maken....
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Gemeente \'\'Wolluk\'\'
Bericht
Die RH's zijn zo modderdik .
Die wil ik ook nog een keer op mijn fiets hebben
Vindt die rota's meer iets voor een echte klassieke Mini
Die wil ik ook nog een keer op mijn fiets hebben
Vindt die rota's meer iets voor een echte klassieke Mini
- Hel-Louw
- Mod virus alert!

- Locatie: Hellouw
Bericht
Dus dan wordt het maar doorsparen voor de Rota's of even goed doorzoeken op marktplaats
Moet alleen die GP velgen nog verkopen, wat zou een goede prijs zijn voor de GP's hebben ongeveer 5 mm banden en paar oxidatie plekjes
Die RH's zijn zeker dik maar die zijn al overgenomen door Paco volgens mij jammer genoeg maar leuk voor hemBlue Chaser schreef:Die RH's zijn zo modderdik .
Die wil ik ook nog een keer op mijn fiets hebben![]()
![]()
![]()
Vindt die rota's meer iets voor een echte klassieke Mini
Dus dan wordt het maar doorsparen voor de Rota's of even goed doorzoeken op marktplaats
Moet alleen die GP velgen nog verkopen, wat zou een goede prijs zijn voor de GP's hebben ongeveer 5 mm banden en paar oxidatie plekjes

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Zijn het originele velgen of immitatie? Even op marktplaats kijken wat wordt gevraagd en dan een goede natte vinger en je komt een eind 
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik stoorde me er niet aan, als ik tegen Alpe d'Huez op reed en een vent op een uberlichte fiets zag rijden met carbon wielen van 2000 euro per paar. Ja, ik reed hem voorbij met mn zware wielen, ja hij was tonnetje rond, maar als hij dat geld neer wil leggen voor een dure fiets (of in dit geval dure wielen).. Who cares, de economie moet draaiende blijven
Ik heb daarentegen relatief weinig te winnen op mn buik, maar ik sleep teveel onafgeveerde kilo's mee door mn 1m88
Niet naar gewicht kijken, en gewoon kopen wat je wil.boris_brznjef schreef:het gewicht van jezelf is wel hoger in de auto dan dat van de wielen dus dat heeft meer negatieve eigenschappen in de basis maar die 4 kilo ga je niet echt merken denk ik. Ik kan wel een kilotje of 10 kwijt maar ben te lui om te sporten en hou teveel van mooi bier.
In het verleden deed ik veel aan mountainbiken en daar waren mensen met geld die tonnetje rond waren en veel geld pompten in de fietsen voor gewichtbesparing. Niet omhoog te krijgen met dat dure materiaal
Ik stoorde me er niet aan, als ik tegen Alpe d'Huez op reed en een vent op een uberlichte fiets zag rijden met carbon wielen van 2000 euro per paar. Ja, ik reed hem voorbij met mn zware wielen, ja hij was tonnetje rond, maar als hij dat geld neer wil leggen voor een dure fiets (of in dit geval dure wielen).. Who cares, de economie moet draaiende blijven
Ik heb daarentegen relatief weinig te winnen op mn buik, maar ik sleep teveel onafgeveerde kilo's mee door mn 1m88
Onze sponsors

















