Voor vier weken terug onze eerste mini gekocht. Een Cooper cabrio R52 zwart. Jammer dat we open nog niet veel hebben kunnen rijden..
Groentje..
- Mat
- Leerling Mini lid

Bericht
Groentje..
Even voorstellen.. nieuwe mini rijder..
Voor vier weken terug onze eerste mini gekocht. Een Cooper cabrio R52 zwart. Jammer dat we open nog niet veel hebben kunnen rijden..
wie weet wordt het met pinksteren beter weer.. We zijn zeer tevreden met de aankoop, klasse wagen zo'n mini.. we waren meteen verkocht.
- Mat
- Leerling Mini lid

Bericht
Warm welkom..
Bedankt voor jullie reacties, wat een warm welkom hier
ik voel me al helemaal thuis.
Vandaag een topdag gehad met de cabrio.. onwijs genoten
morgen weer een tankje leeg toeren als het weer een beetje mee zit..
Gegroet allemaal..
Vandaag een topdag gehad met de cabrio.. onwijs genoten
Gegroet allemaal..
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Welkom Mat
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Smeed
- Be Mini

Bericht
Welkom aan boord Mat,
Een cabrio, toe maar ruig
Ik hoop dat jullie net zoveel rijplezier in jullie Mini hebben als ik, ik rij erin met een grote
!!!
a.s. Zondag Mini Maasrit is perfect voor jullie open dakkie, aanmelden op het forum zou ik zeggen
is besteld.
Ik kijk uit naar jullie
Doei .....
Een cabrio, toe maar ruig
Ik hoop dat jullie net zoveel rijplezier in jullie Mini hebben als ik, ik rij erin met een grote
a.s. Zondag Mini Maasrit is perfect voor jullie open dakkie, aanmelden op het forum zou ik zeggen
Ik kijk uit naar jullie
Doei .....
- Mat
- Leerling Mini lid

Bericht
Lekker toeren..
Dankje, ja we hebben flink uitgepakt voor een tweede auto die voor ons een dubbelfunctie heeft (boodschappen en cabriorijden)
. Aangezien er achterin niet veel boodschappen passen hebben we de eerste bezuiniging meteen te pakken
Het moet tenslotte ergens vandaan komen. Maar volgens mij rijdt elke mini heerlijk.. wij waren er tenminste meteen weg van.
Ik had over de rit gelezen en de voortuitzichten zijn wederom goed (het kan ineens niet meer op). Voor aankomend weekend alleen een paar dagen weg gepland (zonder cabrio)
Heb zojuist even snel een fotootje gemaakt, zie rubriek 'show us your ride'
Groetjes..
Ik had over de rit gelezen en de voortuitzichten zijn wederom goed (het kan ineens niet meer op). Voor aankomend weekend alleen een paar dagen weg gepland (zonder cabrio)
Heb zojuist even snel een fotootje gemaakt, zie rubriek 'show us your ride'
Groetjes..
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht 
Welkom nog enzo
Re: Te wauw..
Ik heb ook een EOS gehad, superfijne wagen, maar weinig beleving.Mat schreef:Zijn zojuist weer thuis. Mijn vriendin is helemaal into mini
.. het is haar auto.. We hebben ooit een VW EOS gehad met een hard-top. Dat vonden we geen echtje cabrio maar dit is echt top
..
Welkom nog enzo
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- jordi8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat Sepp al aangeeft, het wordt met pinksteren heerlijk weer! Misschien dat je gezellig mee kan doen aan je eerste meet/rit in nijmegen? Leer je gelijk wat gezichten kennen bij de mensen die hier allemaal tekst typen naar je haha.
Tot meets en veel veilige kilometers gewenst!
Tot meets en veel veilige kilometers gewenst!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Welkom hier! 
Zoals hierboven staat is de Maasrit 2012 een uitstekend moment om xtra te genieten met de MINI!
Zoals hierboven staat is de Maasrit 2012 een uitstekend moment om xtra te genieten met de MINI!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors