Paul's CR MINI Cooper S: EXIT
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Ik wil al het chroom aan de buitenkant van me auto een andere kleur geven, maar ben er nog niet over uit welke kleur.
Zat te denken aan al het chroom zwart, net als de kleur van me dak. Of alles zwart, alleen de koplamp ringen en achterlicht ringen rood, zoals me auto.
Mijn vraag is of er iemand een beetje handig is met photoshop en dat voor mij zou kunnen photoshoppen in die 2 kleur stellingen...?
Zat te denken aan al het chroom zwart, net als de kleur van me dak. Of alles zwart, alleen de koplamp ringen en achterlicht ringen rood, zoals me auto.
Mijn vraag is of er iemand een beetje handig is met photoshop en dat voor mij zou kunnen photoshoppen in die 2 kleur stellingen...?
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Ja daar twijfel ik dus over, want hoe hij op het plaatje staat zou ik hem ook willen, maar wat je zegt ringen zwart met de camden lampen is het wel weer erg dik om de ringen ook zwart te doen....
Maar ben beetje bang voor het brilletjes effect als ik ze zwart doe
Maar ben beetje bang voor het brilletjes effect als ik ze zwart doe
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
Welkom terug gozer , zag pas je oude mini nog staan
rijd een vrouwtje in rond in barendrecht 
Low , lower , lowest ...
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat is inderdaad best een precair klusje, maar wel tof als het af is! 
Krijg je dit zo'n beetje:

Krijg je dit zo'n beetje:

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors