GeoBem007's DS Cooper D @ MU p.104
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- jordi8
- Volledig MINI minded!

Bericht
NIceeeeeeeeeeeeee!GeoBem007 schreef:jbcola schreef:Oh, by the way..GeoBem007 schreef: Voorste wielen een stukje laten afdraaien zodat ik net dat ietsje lager kan
MINI United schreef:Hi Geoffrey, your MINI is truly amazing and a real beauty!
We would like to get in touch with you. Therefore please send
us an e-mail including your full name and the image file to
[email protected]. Hoping to hear from you soon!
Simone of the MINI United Facebook Team
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oh f**k.. Was helemal vergeten! Mn MINI is 3 jaar geworden vorige week.. Allez, 3 jaar mn bezit!
Ben benieuwd wat er van dat MINI United Beauty Parking ding komt en welke voordelen er juist aan gebonden zijn. Heb k nog andehalve maand om hem weer strak te zetten :-S
Ben benieuwd wat er van dat MINI United Beauty Parking ding komt en welke voordelen er juist aan gebonden zijn. Heb k nog andehalve maand om hem weer strak te zetten :-S
- jordi8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Damn man.. ;p begin orde op zaken te stellen!
pompom tsss.. 3 jaar? xDGeoBem007 schreef:Oh f**k.. Was helemal vergeten! Mn MINI is 3 jaar geworden vorige week.. Allez, 3 jaar mn bezit!
Damn man.. ;p begin orde op zaken te stellen!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

- Sportspack Mark
- Be Mini

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mark, still more of an OEM fan?
We didn't get a chance to talk, which is a shame since you were in the bungalow in front of ours 
Even een dikke pic geleend van Anthony Toulon.. Zo stond ie dus op MU
Ja, velgen zijn niet supergoed proper gemaakt..

Even een dikke pic geleend van Anthony Toulon.. Zo stond ie dus op MU
Ja, velgen zijn niet supergoed proper gemaakt..

- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Kenny Cooper
- Mod virus alert!

- maus105
- Bonkey
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb trouwens nog enkele subtiele mods uitgevoerd.
Weer een beltline geplakt en deze keer de beschermende folie eraf getrokken. En mijn side scuttles zijn gespoten, dus het chrome is in Dark Silver. Nu enkel de deurklinken en de uitlaat nog en dan zijn we chromevrij..
Ik vrees echter dat ik echt aan andere wielen moet. Heb twee weken geleden nog een hoop zeik gehad met de politie en met deze wielen kom ik niet door de technische keuring.
Weer een beltline geplakt en deze keer de beschermende folie eraf getrokken. En mijn side scuttles zijn gespoten, dus het chrome is in Dark Silver. Nu enkel de deurklinken en de uitlaat nog en dan zijn we chromevrij..
Ik vrees echter dat ik echt aan andere wielen moet. Heb twee weken geleden nog een hoop zeik gehad met de politie en met deze wielen kom ik niet door de technische keuring.
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Leg je een set 16" (Pacespoke?) met rubber in de garage, speciaal voor de keuring.. Kost je misschien 300-350, maar geen gedoe meer met homologatie 
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors