Hallo,
Het kan misschien een domme vraag zijn maar :
Ik heb nu al even een 2008 Mini Cooper D en zou graag een Mini Cooper S motorkap plaatsen. Ik weet echter niet of dit zou passen en ook in de garage konden ze mij niet helpen. Weet er iemand hier of dit zou passen en wat is de adviesprijs ( incl spuit- en plaatswerk, Liefst Belgie)?
Alvast Bedankt,
SWmini
Motorkap R56S -> Cooper
- minikia
- 4 op een rij!
Bericht
Gelijk even een aanvullende vraag hierop.... Ik heb een cooper S motorkap op mijn gewone cooper. Echter de scoop die erop zat was niet origineel en rooster was meegespoten en dicht. Dat vond ik niet mooi... Dus nieuwe originele scoop met nieuw rooster waar een aantal gleuven in open zijn.....
Mijn vraag is nu kan dit kwaad? Ik heb namelijk ook geen isolatie aan de binnenkant van de motorkap. Water kan nu op de motor komen? mag dat??????
Isolatie stelt echter helemaal niks voor. Wat doet dat zo'n klein stukje? dat er standaard opzit en is het wijs om dit toch te monteren? alvast bedankt...
Mijn vraag is nu kan dit kwaad? Ik heb namelijk ook geen isolatie aan de binnenkant van de motorkap. Water kan nu op de motor komen? mag dat??????
Isolatie stelt echter helemaal niks voor. Wat doet dat zo'n klein stukje? dat er standaard opzit en is het wijs om dit toch te monteren? alvast bedankt...
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors