Mini Cooper r56 stilte voor de storm!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hmmm dat vind ik persoonlijk dan weer minder. Als je die nu in de carosseriekleur had gedaan, dan had je minder 'pandalook' gehad. Wel mooie wagen verder!! 
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- koemans
- Nieuwsgierig

Bericht
dat klopt ik was op dwah , ik heb geen sticker besteld voor vooraan enkel voor de beltline en mijn zwarte koplamp ringen zijn ook besteldlombardi schreef:ik dacht al dat ik die gezien had tijdens driving with a heart. mooie mini man en speciaal kleurtje.
voor vooraan heb je een sticker besteld zeker? zou ik ook even mogen weten waar?
- lombardi
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
omdat ik dacht dit gelezen te hebben op een foto van FB die in een map van DWAH stond :-)koemans schreef:dat klopt ik was op dwah , ik heb geen sticker besteld voor vooraan enkel voor de beltline en mijn zwarte koplamp ringen zijn ook besteldlombardi schreef:ik dacht al dat ik die gezien had tijdens driving with a heart. mooie mini man en speciaal kleurtje.
voor vooraan heb je een sticker besteld zeker? zou ik ook even mogen weten waar?
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oranje-bruinige panda, telt dat ook?koemans schreef:smaken verschillen heFloor-is schreef:Hmmm dat vind ik persoonlijk dan weer minder. Als je die nu in de carosseriekleur had gedaan, dan had je minder 'pandalook' gehad. Wel mooie wagen verder!!
(zijn er oranje panda's oO

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Onze sponsors