@èrcé, de zwarte past veel beter bij je MINI. Prima keus dus.
De R56, wie heeft wat??
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is niet mijn smaak Maaij, sorry! Hoewel het met sideskirts wel beter staat dan zonder vermoed ik. Ik kende de wielen wel, maar is zwart dan niet dikker bij een Dark Silver met zwart dak?
Nou ja, voor hetzelfde geld ziet het er in het echt super dik uit! We zullen het vanzelf een keer zien!
Nou ja, voor hetzelfde geld ziet het er in het echt super dik uit! We zullen het vanzelf een keer zien!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
De JCW aerokit moet er nog opkomen, maar dat duurt nog wel even.
Met de zwarte JCW krijgt je gelijk weer zo'n "racey" look en dat wil ik op dit moment juist niet hebben
De binnenkant van de gepolijste versie is glanzend zwart. Dit lijkt me erg goed staan onder mijn DS
Met de zwarte JCW krijgt je gelijk weer zo'n "racey" look en dat wil ik op dit moment juist niet hebben
De binnenkant van de gepolijste versie is glanzend zwart. Dit lijkt me erg goed staan onder mijn DS
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou ja..... die heeft er wel gezeten, toch Berthil???èrcé schreef:Trouwens, CooperS-lightningblue, waar is je hoodscoop gebleven?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
) zit die luchthapper er gewoon op!
Voor zover ik uit m'n slaapkamerraam kan zien (waar m'n auto recht voor staat!èrcé schreef:ah, is het iets wat we de 18e gaan zien?

Onze sponsors