Dennisvdh schreef:Is niet mijn eigen auto he, moet er wel een beetje zuinig op zijn
Dennis' MINI Cooper R56 - Nieuwe MOD op komst :)
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Weer gebeld, maar m'n MINI is nog niet klaar. Je raadt het al.. tis natuurlijk weer niet helemaal goed gegaan (voor de verandering)
Dit keer hebben ze de verkeerde JCW lip besteld, dus hopelijk is 'ie morgen klaar. Dan kan m'n nieuwe S-spoiler erop en ff diffusor wrappen.
Om te huilen......

Dit keer hebben ze de verkeerde JCW lip besteld, dus hopelijk is 'ie morgen klaar. Dan kan m'n nieuwe S-spoiler erop en ff diffusor wrappen.
Om te huilen......
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Nee deze 1 serie is te kaal en rijdt onzuinig 
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Gisteren bij beek bezig geweest...kwam er een monteur van BMW langs in een hele dikke e60...reed echt als een mongool de parkeerplaats op..
Ik stond net buiten, dus ik zeg tegen doe gozer..zo, daar ben je als klant blij mee als je zo met zn auto omgaat...
kreeg alleen een blik van WTF en toen liep die door....
Ik nog demonstratief buiten wachten totdat die weer weg reed, maar gewoon starten en volgas de toerenbegrenzer in
Tis dat mn eigen auto nog half open lag, maar was in staat om even langs de dealer te rijden...
Ik stond net buiten, dus ik zeg tegen doe gozer..zo, daar ben je als klant blij mee als je zo met zn auto omgaat...
Ik nog demonstratief buiten wachten totdat die weer weg reed, maar gewoon starten en volgas de toerenbegrenzer in
Tis dat mn eigen auto nog half open lag, maar was in staat om even langs de dealer te rijden...
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nummerbord noteren en even bellen. Doe ik ook wel eens hoorGreyCooperS schreef:Gisteren bij beek bezig geweest...kwam er een monteur van BMW langs in een hele dikke e60...reed echt als een mongool de parkeerplaats op..
Ik nog demonstratief buiten wachten totdat die weer weg reed, maar gewoon starten en volgas de toerenbegrenzer in![]()
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Thommyyy, ja ik zal die pino van je wel eens ophalen alstie af is 
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Dennisvdh
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Auto afgelopen zaterdag opgehaald met goede moed, maar de schade was bij de achterbumper niet goed hersteld. Alleen het zichtbare deel was gepolijst, maar als je de kofferklep opent zie je nog een hele rand waar de lak mist. Ongelofelijk dit

Nu heb ik voor de 16e a.s. na MINI United een afspraak staan. Dan wordt de bumper hopelijk eens goed gemaakt, en het windgeruis dat ik nu heb door het deurrubber dat gedemonteerd is geweest.
Nu heb ik voor de 16e a.s. na MINI United een afspraak staan. Dan wordt de bumper hopelijk eens goed gemaakt, en het windgeruis dat ik nu heb door het deurrubber dat gedemonteerd is geweest.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors