Tussen de 6 en de 7000toeren gaat ie juist altijd zo lekker schreeuwen!
Toen ik op Nurburgring reed had ik mezelf ook voorgenomen om niet boven de 6000 toeren uit te komen... Is nog gelukt ook.
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- dangixxer
- Bijna verslaafd
Bericht
Mijne staat ondertussen zelfs op 7.400
Is heel occasioneel dat ik boven de 7.000 ga
Maar kan wel eens nuttig zijn op circuit als je net voor een bocht komt en niet meer dient op te schakelen, maar net nog een fractie van een seconde langer in eenzelfde versnelling kan blijven...
Je bent niet verplicht om constant tot het toptoerental te rijden heDaveke schreef:Ik heb de mijne op 7000 laten zetten, ik vind het boven de 6000 vaak al "onwennig" aanvoelen en ben ik bang meer kapot te maken dan dat ik er plezier aan heb
Mijne staat ondertussen zelfs op 7.400
Is heel occasioneel dat ik boven de 7.000 ga
Maar kan wel eens nuttig zijn op circuit als je net voor een bocht komt en niet meer dient op te schakelen, maar net nog een fractie van een seconde langer in eenzelfde versnelling kan blijven...
- werner
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Katwijk
Bericht
Uhm niet overdrijven 10.500RPM komt de toerenbegrenzer in
peter schreef:Weet het wel zeker! Richting de 12.000 toeren in l'Orange.Hans schreef:Grappig bij die toeren schakel ik nog even terug
In de Lotus dan, ik denk dat Peter zelfs 2x terug schakeld
Uhm niet overdrijven 10.500RPM komt de toerenbegrenzer in
- iroc-dennis
- Nieuw Lid
Bericht
wat kost op dit moment een tuning bij beek?
ik lees uit eerdere berichten dat het eigenlijk alleen zin heeft om met een aangepaste pulley te tunen anders is het zonde geld om alleen een chip op maat te nemen.
ik wil verder geen aanpassingen doen motorisch,is een 15% pulley en chip op maat dan verstandig of ben ik verplicht iets aan te passen met deze setup?
Dennis ( cooper-S )
ik lees uit eerdere berichten dat het eigenlijk alleen zin heeft om met een aangepaste pulley te tunen anders is het zonde geld om alleen een chip op maat te nemen.
ik wil verder geen aanpassingen doen motorisch,is een 15% pulley en chip op maat dan verstandig of ben ik verplicht iets aan te passen met deze setup?
Dennis ( cooper-S )
- iroc-dennis
- Nieuw Lid
Bericht
wat kost op dit moment een tuning bij beek?
ik lees uit eerdere berichten dat het eigenlijk alleen zin heeft om met een aangepaste pulley te tunen anders is het zonde geld om alleen een chip op maat te nemen.
ik wil verder geen aanpassingen doen motorisch,is een 15% pulley en chip op maat dan verstandig of ben ik verplicht iets aan te passen met deze setup?
Dennis ( cooper-S )
ik lees uit eerdere berichten dat het eigenlijk alleen zin heeft om met een aangepaste pulley te tunen anders is het zonde geld om alleen een chip op maat te nemen.
ik wil verder geen aanpassingen doen motorisch,is een 15% pulley en chip op maat dan verstandig of ben ik verplicht iets aan te passen met deze setup?
Dennis ( cooper-S )
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
Software tuning alleen heeft wel degelijk resultaat en kost 325.-
Er zijn verschillende tuning stages waarbij pully, pully en nok en zelf tot bewerkte kop aan toe.
Beste kijk je even op minispeed.nl voor de mogelijkheden en prijzen.
Er zijn verschillende tuning stages waarbij pully, pully en nok en zelf tot bewerkte kop aan toe.
Beste kijk je even op minispeed.nl voor de mogelijkheden en prijzen.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
wat hier boven staat
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Volgensmij wel hoor.. staan verschillende tuning-stages op de site, prijs en verwachte vermogenstoename, of iig wat is gelukt int verleden
stage I
stage II
stage III heeft een 17% pulley en daarna wordt het allemaal exotisch
stage I
stage II
stage III heeft een 17% pulley en daarna wordt het allemaal exotisch
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors