Hello!
Ik heb een vraag.. aangezien ik ONGELOFELIJK VEEL MINI'S zie in en rond Den Haag zonder een NewMINIclub sticker of kentekenplaat. Vroeg ik mij af of ze uberhaupt al lid zijn. Daarom wilde ik graag een stel visite kaartjes aanvragen zodat ik die eventueel onder de ruitenwisser kan stoppen hehe ;p SPAM SPAM SPAM RECLAME RECLAME! huuuj!
New Mini Club visite cards..
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
New Mini Club visite cards..
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo'n idee is al eens besproken meen ik..
Ben er zelf aan de ene kant ook wel voorstander van, alhoewel er een hele lading Minirijders zijn die niet zitten te wachten op dat soort gein onder de ruitenwissers. Daarbij denk ik dat de mensen die echt liefhebber zijn (zoals wij) snel genoeg dit forum weten te vinden. Mensen die 'spontaan' 1x een berichtje achterlaten omdat ze hierop gewezen worden en daarna niets meer laten horen zit niemand op te wachten, ik niet iig

Ben er zelf aan de ene kant ook wel voorstander van, alhoewel er een hele lading Minirijders zijn die niet zitten te wachten op dat soort gein onder de ruitenwissers. Daarbij denk ik dat de mensen die echt liefhebber zijn (zoals wij) snel genoeg dit forum weten te vinden. Mensen die 'spontaan' 1x een berichtje achterlaten omdat ze hierop gewezen worden en daarna niets meer laten horen zit niemand op te wachten, ik niet iig

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Je kunt mij een pm sturenMike71 schreef:Waar kan je de NewMiniClub sticker krijgen?
Groeten Mike

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht

En af ent toe zie ik exemplaren rijden waarvan ik denk... die verdienen gewoon de aandacht hehe ;p.
Ja, dat is ook wel zo.. Maar niet iedereen denkt daar aanBerthil schreef:Die kaartjes zijn er al heel lang en veel uitgedeeld. Nog zonder Countryman en Coupé/Roadster.
Intussen werkt Google beter als mensen geïnteresseerd zijn

En af ent toe zie ik exemplaren rijden waarvan ik denk... die verdienen gewoon de aandacht hehe ;p.

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Mag je wel een doos bestellen als je door Den Haag rijd! Niet normaal hoeveel ik er tegen kom als ik daar bestelling af moet gooien.
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Naja, het is niet de bedoeling dat ik alle mini's ga aanpakken. Maar er rijden af en toe exemplaren rond die gewoon bij de club horen. Want die zijn gewoon zoveel aangepast, dat zijn gewoon mini fans. Maar die zijn geen lid..

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb nog ergens een paar doosjes visite kaartjes, maar volgens mij zijn daar ook newminiclub.be kaartjes bij.
Ik zal eens even zoeken.
Ik heb in het verleden veel in DH geflyerd, maar dat heeft weinig respons opgeleverd. MINI' s in DH zijn vaak " het ootootje voor erbij" en dan nog dik aangekleed ook.
Als je kaartjes wil hebben hoor ik dat wel.
Ik zal eens even zoeken.
Ik heb in het verleden veel in DH geflyerd, maar dat heeft weinig respons opgeleverd. MINI' s in DH zijn vaak " het ootootje voor erbij" en dan nog dik aangekleed ook.
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Neem ze anders aankomend weekend mee naar scheveningen. Kun je ze tijdens de shoot afgeven? hehemini7benno schreef:Ik heb nog ergens een paar doosjes visite kaartjes, maar volgens mij zijn daar ook newminiclub.be kaartjes bij.
Ik zal eens even zoeken.

Onze sponsors