Guys,
As vrijdag in Breda heb ik,
Shag, zilveren bouten (oem!)
Governorrob, Auto-up module
Zmorf, hoedenplank
Stephan, 20 mm spacers
Graag even bericht hier of via PM of je er bent, dan neem ik je spulletjes mee!
28 December vrijdag Mac meet Breda 2012 19.30 met OLIEBOLLEN
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ik kan ze morgen wel ff afgooien daar, als je wil..kunje centjes gewoon overmaken of elkaar daar ff zien...ik kan er zo rond 16:00 (mss iets eerder zijn)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Spacers voor Stephan zijn geregeld...
Ik ben er de volgende keer in amsterdam weer bij.
Mocht Koen of Rob nog gaan, kan ik eventueel wel zaken meegeven...graag even PM dan.
Ik ga het niet redden vrijdag, want meisje heeft lang weekendje gepland.GreyCooperS schreef:Guys,
As vrijdag in Breda heb ik,
Shag, zilveren bouten (oem!)
Governorrob, Auto-up module
Zmorf, hoedenplank
Stephan, 20 mm spacers
Graag even bericht hier of via PM of je er bent, dan neem ik je spulletjes mee!
Spacers voor Stephan zijn geregeld...
Ik ben er de volgende keer in amsterdam weer bij.
Mocht Koen of Rob nog gaan, kan ik eventueel wel zaken meegeven...graag even PM dan.
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Njoy!
- Nieuwsgierig
Bericht
Hi, ik ben een nieuwkomer op dit forum (Voorstelrondje en foto's van mijn Mini volgen nog) en ben dus nog niet van alles op de hoogte. Maar ik zag een event Mac staan voor vrijdag 27 april as. in Breda. Vraag is alleen wat het event inhoudt? Toch niet alleen maar burgers eten bij de Mac?
Ik ben benieuwd en hoor het graag.
Groetjes,
Njoy!
Ik ben benieuwd en hoor het graag.
Groetjes,
Njoy!
Njoy!! Life is too short not to drive open and have fun.....
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Kletsen met elkaar, en een beetje mini's kijken
Hartstikke gezellig!

Hartstikke gezellig!
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan ook zijn dat als je aankomt, je alleen maar MINI's en geen mensen ziet. Dan zit iedereen binnen ff een burgertje burgemeester te maken. In dat geval er gewoon bij komen zitten !!
Idd. In de praktijk komt het er op neer om bij de mac te parkeren naast een andere MINI, en gezellig babbelen over wat je maar kunt verzinnen. En blijf vooral niet alleen in een hoekje staan, maar zoek ff aansluiting bij een van de groepjes die ongetwijfeld vormen.Dennisvdh schreef:Kletsen met elkaar, en een beetje mini's kijken![]()
Hartstikke gezellig!
Kan ook zijn dat als je aankomt, je alleen maar MINI's en geen mensen ziet. Dan zit iedereen binnen ff een burgertje burgemeester te maken. In dat geval er gewoon bij komen zitten !!
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hm.. ik weet dat er ook gewoon lekker vet en smerig gegeten wordt heheP5ycH0 schreef:Idd. In de praktijk komt het er op neer om bij de mac te parkeren naast een andere MINI, en gezellig babbelen over wat je maar kunt verzinnen. En blijf vooral niet alleen in een hoekje staan, maar zoek ff aansluiting bij een van de groepjes die ongetwijfeld vormen.Dennisvdh schreef:Kletsen met elkaar, en een beetje mini's kijken![]()
Hartstikke gezellig!

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Onze sponsors