@Niels... Vies hé...
Ik zoek me suf, maar kan geen wijzerplaten vinden voor de toerentellen én voor mijn snelheidsmeter (de navigatie-unit-variant)....
P5ycH0's R56 AB fJCW
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb gelezen in de voorwaarden dar een accu replacement valt onder MINI-Next garantie. Vandaag dus maar de auto naar de dealer gebracht om te laten kijken naar mijn elektrische probleem...
Heb zelf al aangegeven dat ik de accu verdenk, en hoop dat ze tot dezelfde conclusie komen en hem vervangen...
Edit: Ben net gebeld en mag de JCW weer ophalen. Men heeft er onder garantie een verse accu in geplaatst.
Hopelijk zijn hiermee de troubles verdwenen.
Heb zelf al aangegeven dat ik de accu verdenk, en hoop dat ze tot dezelfde conclusie komen en hem vervangen...
Edit: Ben net gebeld en mag de JCW weer ophalen. Men heeft er onder garantie een verse accu in geplaatst.
- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Mooi dat ze het hier in de werkplaats netjes hebben kunnen oplossen hopelijk zijn je problemen nu over!
Gr Boy
Hey! Zag je JCW nog staan vandaag voor het raam. Nog even goed bekeken, wat een ding joh en die wielen hahaha niet normaal! Heb jou helaas gemist.P5ycH0 schreef:Heb gelezen in de voorwaarden dar een accu replacement valt onder MINI-Next garantie. Vandaag dus maar de auto naar de dealer gebracht om te laten kijken naar mijn elektrische probleem...
Mooi dat ze het hier in de werkplaats netjes hebben kunnen oplossen hopelijk zijn je problemen nu over!
Gr Boy
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Goed nieuws en blijkt toch maar dat dit echt een fijne dealer is!
Hopelijk ben je nu van het geneuzel af!
Hopelijk ben je nu van het geneuzel af!

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 18 apr 2012, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan ook nog ff alcantara op de airbag kapjes.
Denk dat ik er voor ga....
Mijn shells zien er ook niet meer uit.... Daarom lijkt dit mij wel een mooie oplossing.GeoBem007 schreef:Ik doe zoiets niet bij mij, als ik zie hoe mijn shells er intussen uitzien
Nuja, bij jou komt er niks achterin natuurlijk..
Dan ook nog ff alcantara op de airbag kapjes.
Denk dat ik er voor ga....
Onze sponsors