Hoi,
Mini Connected heeft een aantal apps: web radio, news, twitter, facebook, google send to car, google local search, minimalism analyser, mission control, dynamic music en driving excitement.
Nu werken alle mini apps bij mij, behalve driving excitement! Dat is de enige app die ik wel op de iPhone zie, maar niet in de lijst zie met apps op de mini.
Weet iemand hoe je de mini app driving excitement aan de praat moet krijgen?
Groeten Hans
Mini Connected Driving Excitement app staat niet in de lijst
- Banage
- Leerling Mini lid
- Banage
- Leerling Mini lid
Bericht
Hier zie je een foto van de Mini Apps. In het lijstje staat Driving Excitement. Maar in mijn Mini staat die app er niet tussen.
http://wot.motortrend.com/files/2011/12 ... n-menu.jpg
http://wot.motortrend.com/files/2011/12 ... n-menu.jpg
- Maarten CH
- Enthousiast
Bericht
Driving excitement werkt niet tegelijk met web radio of de minimalism analyser dus moet je hem eerst activeren (en die andere verdwijnen dan dus uit de lijst).
Als je de App start ga je naar MINI apps (rechts onder) en dan klik je op het plaatje van de de MINI (rechts boven).
Daar kies je bij Driving profile: Driving excitement en bij Audio profile: Car sounds.
Volgens mij moet het dan werken.
Als je de App start ga je naar MINI apps (rechts onder) en dan klik je op het plaatje van de de MINI (rechts boven).
Daar kies je bij Driving profile: Driving excitement en bij Audio profile: Car sounds.
Volgens mij moet het dan werken.
- Albert_Cooper
- Nieuw Lid
Bericht
Hallo Maarten Ch,
Bedankt voor je handleiding. Drive excitement nu werkend gekregen i.c.m. mijn nieuwe iPad.
Gr. Albert
Bedankt voor je handleiding. Drive excitement nu werkend gekregen i.c.m. mijn nieuwe iPad.
Gr. Albert
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
maar dit zal toch naar de Gen2 sectie (r56/55/57/58/59) moeten verhuizen want je hebt het werkend gekregen maar niet op een Gen 1 mini (2001-2006)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors