Bij de dealer in het alijd duur. Is best wat werk om het te monteren en ze moeten dat daarna ook nog activeren. Vandaar zo'n hoge montage kosten.
Driving Lights
- PPCS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Quote: Doen
Thanks maaij ik wist dat ik op je kon rekenen
Zullen ze wel weer niet op voorraad hebben
.
Geduld in een schone zaak zeg maar.
Verder nog meningen:
Doen, want......................
Niet doen, want...........................
Ow vraag 4) hoe zit dat in de wasstraat. Ze worden niet beschadigd of er af gerukt???
Thanks maaij ik wist dat ik op je kon rekenen
Zullen ze wel weer niet op voorraad hebben
Geduld in een schone zaak zeg maar.
Verder nog meningen:
Doen, want......................
Niet doen, want...........................
Ow vraag 4) hoe zit dat in de wasstraat. Ze worden niet beschadigd of er af gerukt???
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht

(Ik weet uit onbekende bronnen dat je daar met een Sje sowieso niet in moet...
)
CARWASH?!?!?!?!?!?!?!?!PPCS schreef:Ow vraag 4) hoe zit dat in de wasstraat. Ze worden niet beschadigd of er af gerukt???
(Ik weet uit onbekende bronnen dat je daar met een Sje sowieso niet in moet...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
De lampen bij Martin (heb ik ook ook) komen zonder al het schakelmateriaal wat er bij de dealer wel bij zit om het via een relais te schakelen. De lampen van Martin kunnen echter zonder probleem direct op de groot licht lampen worden aangesloten (parallel) zodat je al het schakelmaterial en de dealeractivatie niet nodig hebt.
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Heb eens een fietser aangereden
, kwam volgens mij uit de lucht vallen, want had hem echt niet aan zien komen, terwijl ik voorrang had. Maar ja dat geld dan weer niet. Die leunde dus met vol gewicht op de driving lights en hij stond een beetje scheef, dus ze zijn wel erg stevig. Ze breken niet zomaar af.
Doen: Op een parklane super. Zou dan wel je spiegelkappen ook chrome doen
Doen: Op een parklane super. Zou dan wel je spiegelkappen ook chrome doen

R56 Still fun but easier to live with
- Martin
- 4 op een rij!

Bericht
Ik las zojuist de topic over de driving lights.
Ik heb enige tijd geleden deze originele lampen aangeboden. Inmiddels zijn alle 10 setjes verkocht. (afgelopen woensdag is het laatste setje gemonteerd en dus verkocht)
Ik heb echter nog wel een paar reacties gehad van geintresseerde clubleden, maar als ik ze opnieuw ga bestellen moet het een minimaal aantal van 6 á 8 stuks zijn, om ze voor dezelfde prijs te kunnen aanbieden.
Dus ik denk dat ik maar even weer via de clubshop de aanbieding plaats en kijk of er nog voldoende interesse is voor de lampen.
Ik heb enige tijd geleden deze originele lampen aangeboden. Inmiddels zijn alle 10 setjes verkocht. (afgelopen woensdag is het laatste setje gemonteerd en dus verkocht)
Ik heb echter nog wel een paar reacties gehad van geintresseerde clubleden, maar als ik ze opnieuw ga bestellen moet het een minimaal aantal van 6 á 8 stuks zijn, om ze voor dezelfde prijs te kunnen aanbieden.
Dus ik denk dat ik maar even weer via de clubshop de aanbieding plaats en kijk of er nog voldoende interesse is voor de lampen.
- miniracer
- 4 op een rij!

Bericht
hehe... smaken verschillen .... maar het is wel extreem....
hier heb je trouwens een link naar die driving lights (moest je er iets aan hebben hé) , ik denk dat ze van obx zijn (119 euro).....
obx racing

hier heb je trouwens een link naar die driving lights (moest je er iets aan hebben hé) , ik denk dat ze van obx zijn (119 euro).....
obx racing

- PPCS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kan nu al niet meer wachten. Klein kansje, maar ik hoop dat ze ze op voorraad hebben. Zal wel niet, want ik wil wel diegene voor de R53. Wat is het handigste ivm bestellen. Bij magazijn, of gewoon aan de balie. Ivm montage kosten en afspraak.
Gr,
PP
Gr,
PP
Onze sponsors