P5ycH0's R56 AB fJCW

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

02 apr 2012, 15:03

Nou ja, het heeft je in ieder geval weer een paar dagen van de straat gehouden :mrgreen:
Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

02 apr 2012, 17:47

Ook nog goed nieuws.... :

Al sinds half maart geen vreemde meldingen meer gekregen op de BC.... :mrgreen:

Begint 't auto'tje dan toch nog te wennen aan moi .... ??
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5257
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

02 apr 2012, 18:18

Totale overgave
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10024
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

02 apr 2012, 18:50

Goed weer geweest sinds die tijd. Weinig vocht, lekker warm.. :roll:
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

09 apr 2012, 16:28

P5ycH0 schreef:Ook nog goed nieuws.... :

Al sinds half maart geen vreemde meldingen meer gekregen op de BC.... :mrgreen:

Begint 't auto'tje dan toch nog te wennen aan moi .... ??
En daar was ie weer....
Op de snelweg 2x radio, beeldscherm en stuurbekrachtiging uitgevallen..
Toen een halfuurtje ergens een drankje gedaan, en wil de auto starten...
Click.. Hoor ik en toen niks meer. Geen stroom meer.
Sleutel ging er ook niet uit.

Even bij iemand sleuteltje 10 geleend en de accu even los gehad.
Toen deed ie het weer....

Van de winter ook al een waarschuwing gehad van te lage accu spanning met die kou..
Ook met een programmeer avondje bij Ducks was een te lage accu spanning een probleem.

Zou de accu het gewoon niet meer trekken?
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

09 apr 2012, 18:00

Heeft niet iemand een reserveaccu? Dan kan je die proberen en dan weet je t snel genoeg.. of iig even de accu na laten meten

Tis wel een hell op deze manier :s
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

09 apr 2012, 18:04

Als het de accu zou zijn dan valt er tijdens het rijden toch niets uit :roll:
Zal dan toch eerder de dynamo :?
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

09 apr 2012, 18:05

Dynamo is goed volgens mij... Scangauge laat gewoon 14,5 volt zien als de motor draait... Zet ik hem uit zakt ie in tot 11,7.....
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

09 apr 2012, 18:07

Heel vreemd !! Toch weer naar de dealer :(
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

09 apr 2012, 19:16

Nope, accu vervangen.

Deed die van mij ook, allerlei gekke fratsen. Shiftlight die een eigen leven aan het leiden was, auto die vaak niet wou starten. Accu vervangen en probleem opgelost. 11,7 is VEEL te weinig
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

09 apr 2012, 19:23

wat Davy zegt.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10024
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

09 apr 2012, 19:47

frankie schreef:Goed weer geweest sinds die tijd. Weinig vocht, lekker warm.. :roll:
Is het nou toeval dat het weer regenachtig en vochtig weer is? :roll: :roll: :mrgreen:

Hoop dat de nieuwe accu soelaas biedt Tycho. :|
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

09 apr 2012, 20:10

Me2 frankie, me2...

Iemand tips voor de perfecte accu?
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

09 apr 2012, 20:14

Gelukkig ook een credit nota ontvangen van VP voor de ongevraagde bijvul aktie van 2 liter ruitensproeier vloeistof :

Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

09 apr 2012, 20:21

WTF? Nog nooit van gehoord:

Registering the battery replacement

Why register the battery replacement?
After fitting a new battery, the service function 'Register battery replacement' should be run. Registration of the battery replacement is necessary to notify the power management (software in the engine electronics and intelligent battery sensor) that a new battery has been fitted in the vehicle.
Without registration of the battery replacement, the power management does not run properly and this can lead to function limitations, for example reduction or deactivation of individual consumer units.
Register battery replacement

This function informs the power management in the DME/DDE of a battery replacement. The following operations are performed:
  • The current kilometre reading is stored for the battery replacement.
    The stored measured values (battery charge statuses, current, voltage, temperature, etc.) are deleted.
    The power management is initialised.
Replacing the battery: other battery capacity or AGM battery
As the battery depends on the engine ands options fitted, the following information is coded in the CAS:
  • Battery capacity (for example 90 Ah)
    Battery type: AGM battery or lead-acid battery.
In the case of battery replacement, in general the battery capacity used as series standard may be used.
On installation of a battery with higher or lower capacity or installation of an AGM battery, Progman must be used to recode the CAS:
  • With Progman, run the retrofit ”Battery” (select battery capacity of the fitted battery).
    Register additional battery replacements with this service function.

Terug naar “Show your ride”