MU 2012; vertrek datum/tijd?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

MU 2012; vertrek datum/tijd?

01 apr 2012, 13:21

Hallo!!!!!!!
Bij deze wil ik even iets uhm..vragen.
WANNEER..HOELAAT..EN VANAF WAAR vertrekt het gros van de club naar MU te franceeee?
Ik las ook dat het kopen van een portofoon handig is, welke soort is dat dan? Want niet elke porto heeft dezeflde frequentie.

HOOR UUUUUUUUUUT! :mrgreen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Marcel Always Open
Cabrio-King

01 apr 2012, 18:22

porto's hebben wel dezelfde frequentie, meestal wordt kanaal 3 of kanaal 4 gebruikt

Ga gewoon naar een online portofoonshop en koop een Cobra basissetje, of koop ergens een budgetmerkje (maar die hebben slechter ontvangst/minder range/slechtere batterij).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2012, 18:26

Er is nog altijd veel onduidelijkheid over wie juist wanneer vertrekt, maar ik geloof toch dat het gros donderdag wilt aankomen.

Trouwens, staat ongeveer wel in het MU-topic in de "Events 2012"-sectie ;)
Laatst gewijzigd door GeoBem007 op 01 apr 2012, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2012, 18:26

Nja, ik ben anders gewend haha. Zal wel door m'n werk komen. In ieder geval.. nu dat duidelijk is (het porto verhaal)..

Data data data tijd tijd tijd!? :D
Afbeelding

jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2012, 18:28

Donderdag aankomen? hm..
Oké, dat is apart. Want ik vernam juist bij de vorige meeting dat veel mensen op donderdag willen vertrekken en vrijdag middag ergens willen aankomen?..
Afbeelding

GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2012, 18:32

Zoals ik dus al zei, er is precies nog veel onduidelijkheid rond. Wij hebben camping geboekt van donderdag tem maandag en ik geloof dat Ida, Dennis, Annet, ... en co ook dezelfde data hebben (zelfde camping, namelijk)..

Je moet maar eens het topic in "Events 2012" doorspitten, en als je een duidelijk antwoord vindt, moet je maar eens een lijstje maken :lol:

Voor Silverstone viel het qua afstand mee en was het doenbaar, maar ik geloof dat mijn pa & ik niet in groep gaan rijden. Wij zijn niet zo'n kuddebeesten op dat vlak ;)
maus105
Bonkey

01 apr 2012, 18:34

jordi8 schreef:Nja, ik ben anders gewend haha. Zal wel door m'n werk komen. In ieder geval.. nu dat duidelijk is (het porto verhaal)..

Je zou door je werk juist moeten weten dat porto's een behoorlijk bereik hebben mits er geen obstakels tussen zitten :lol: :wink:
Anders gewoon je PRR meenemen en hun kanaal opzoeken :mrgreen:
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2012, 18:35

haha, naja, m'n pa en ik zijn ook niet echt kudde beesten. Maar we doen het eigenlijk meer voor het plezier en de gein eromheen dat er een rij mini's over de snelweg scheurt ;p

hahahaha, ik ga die lijst echt niet maken. is gewoon niet te doen joh ;p
Misschien is het wel mogelijk om een topic aan te maken in events 2012 met de titel:
Vertrek MU 2012: Wanneer ga jij?

:p
Afbeelding

jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2012, 18:37

maus105 schreef:
jordi8 schreef:Nja, ik ben anders gewend haha. Zal wel door m'n werk komen. In ieder geval.. nu dat duidelijk is (het porto verhaal)..

Je zou door je werk juist moeten weten dat porto's een behoorlijk bereik hebben mits er geen obstakels tussen zitten :lol: :wink:
Anders gewoon je PRR meenemen en hun kanaal opzoeken :mrgreen:
LOL
ja inderdaad xD Maar ik gebruik geen porto's die jullie gebruiken. maar inderdaad xD gewoon m'n prr mee ;p zal m'n baas niet zo leuk vinden denk ik :mrgreen:
Afbeelding

Marcel Always Open
Cabrio-King

01 apr 2012, 18:45

De portofoons die wij als minirijders gebruiken, zijn legaal. Ze zijn gewoon in de winkel verkrijgbaar en gebruiken de "vrije" etherfrequenties voor portofoons.

Vandaar dat je af en toe ook andere mensen op de porto hoort, en babies hoort huilen in de babyfoon en ter hoogte van tankstations de porto gaat ruisen.

Portofoons vallen niet eens onder de "telefoons" dus je mag ze zelfs tijdens het rijden met de hand bedienen (in tegenstelling tot je telefoon). (zolang je geen idiote acties uithaalt en het een "artikel-5je" wordt ; ingevaarbrengen medeweggebruikers.). Ze worden gezien als verkeersveiligheid-verhogend omdat je kunt overleggen met de "andere auto" waarmee je samenrijd, zodat er minder rare acties uitgevoerd worden. ("let op ; je moet hier links voorsorteren" mededelingen)
Maar er zijn vast wel agenten die zelf vinden dat het toch een "telefoon" gezien moet worden, dus je moet natuurlijk niet de kat op het spek binden als de agent naast je rijdt

Omtrent de vertrektijden discussie: gebruik het MU2012 topic AUB ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (veel smilies)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2012, 21:24

Marcel Always Open schreef:De portofoons die wij als minirijders gebruiken, zijn legaal. Ze zijn gewoon in de winkel verkrijgbaar en gebruiken de "vrije" etherfrequenties voor portofoons.

Vandaar dat je af en toe ook andere mensen op de porto hoort, en babies hoort huilen in de babyfoon en ter hoogte van tankstations de porto gaat ruisen.

Portofoons vallen niet eens onder de "telefoons" dus je mag ze zelfs tijdens het rijden met de hand bedienen (in tegenstelling tot je telefoon). (zolang je geen idiote acties uithaalt en het een "artikel-5je" wordt ; ingevaarbrengen medeweggebruikers.). Ze worden gezien als verkeersveiligheid-verhogend omdat je kunt overleggen met de "andere auto" waarmee je samenrijd, zodat er minder rare acties uitgevoerd worden. ("let op ; je moet hier links voorsorteren" mededelingen)
Maar er zijn vast wel agenten die zelf vinden dat het toch een "telefoon" gezien moet worden, dus je moet natuurlijk niet de kat op het spek binden als de agent naast je rijdt
...www.google.nl
dank u, ik heb zoveel geleerd van dit bericht >) :roll:
Afbeelding

Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

02 apr 2012, 13:23

Wij vertrekken woensdagavond en nemen ergens halverwege een hotel (F1, Campanille oid). Dan komen we donderdag begin van de middag aan.
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2012, 13:51

wie zijn "wij" Dennis?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

02 apr 2012, 13:57

Ons huisje :mrgreen:
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten

Terug naar “Kletshoek”