Nou.... Ik weet het nog niet....
Kijk het nog ff aan, maar misschien dat ik het weer zwart maak, of ik doe alleen het patroon rood (nu zie je gedeeltes dichtzitten omdat t daar van binnen ook rood is)....
Miss als je rode spiegelkappen hebt dat t beter kijkt.. het heeft wel iets.. maar het is nog een beetje TE, beetje uit toon met de rest. Te veel rood in de scoop of er te weinig omheen.
Miss zwart spuiten met een rode pinstripe?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
oeh, nee....ik dacht ook dat het wel leuk zou zijn...maar het komt niet helemaal tot z'n recht. Mss wel als die dichte stukjes open zouden zijn, maar nu ziet het er wat raar uit...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ik zal dan een van de weinigen zijn die het wel gaaf vind...beetje gedurfd en niet alledaags...wel eens dat je iets meer rode accenten nodig hebt om het echt een thema te maken ipv een willekeurig stukje rood..strepen alleen is nog een beetje weinig..
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go