Wie o Wie kan mij vertellen waar je voordelig de achterste draagarm rubber (bestuurderszijde) van een Mini Cooper uit 2002 kan vervangen??
Ik weet dat je hiervoor naar de dealer zou kunnen maar vroeg me af of er ook voordeliger garages zijn die dit kunnen doen??
En weet iemand op wat voor kosten ik hiervoor moet rekenen?
Alvast bedankt voor alle info!!!
Groetjes
Voordelige garage gezocht die draagarm rubber kan vervangen
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mss handig als je er ff bijzet waar je vandaan komt?
In Den Haag kun je bij Beek Auto Racing terecht (minispeed.nl)

- dewy
- Nieuw Lid
Bericht
Oeps helemaal vergeten
om te vermelden waar ik vandaan kom.
Ik woon in het Westland, dus Den Haag ligt om de hoek.
Bedankt voor de informatie!!

Ik woon in het Westland, dus Den Haag ligt om de hoek.
Bedankt voor de informatie!!
GreyCooperS schreef:Mss handig als je er ff bijzet waar je vandaan komt?![]()
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
en foto's graag
Een beetje Westlander stelt zich eerst even voor op het forum.......dewy schreef:Oeps helemaal vergetenom te vermelden waar ik vandaan kom.
Ik woon in het Westland,
en foto's graag

- speedy
- NMC Legend
Bericht
)kwaliteit kost altijd geld.
idd links en rechts vervangen
staat in topic VOORDELIG !! zijn vakmensen bij Beek maar tarief is dan ook hetzelfde als dealerGreyCooperS schreef:Mss handig als je er ff bijzet waar je vandaan komt?![]()

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen idee of dat zo is hoor maar ze hebben in ieder geval wel verstand van zaken!
Klopt, het uurloon is niet laag bij Beek. Daar heeft Daiel helemaal gelijk in, maar als ze het nou de helft sneller doen omdat ze er heel veel handigheid in hebben...speedy schreef:staat in topic VOORDELIG !! zijn vakmensen bij Beek maar tarief is dan ook hetzelfde als dealerGreyCooperS schreef:Mss handig als je er ff bijzet waar je vandaan komt?![]()
In Den Haag kun je bij Beek Auto Racing terecht (minispeed.nl))kwaliteit kost altijd geld.

Geen idee of dat zo is hoor maar ze hebben in ieder geval wel verstand van zaken!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn dealer heeft een manier gevonden om niet het hele subframe er onder uit te moeten halen. Men haalt één kant los en buigt en dan naar beneden. Ik weet niet wat Beek doet maar als Beek die truuk ook toepast kan het meevallen.
Naar iemand toe gaan die er niet mee bekend is moet je niet doen. Die geven een veel te lage schatting af en bellen je dan op dat je de Mini een dag later moet komen halen of de rubbers zitten verkeerd om (hebben we hier ook al gezien). Dat zal je bij Beek niet gebeuren.
Naar iemand toe gaan die er niet mee bekend is moet je niet doen. Die geven een veel te lage schatting af en bellen je dan op dat je de Mini een dag later moet komen halen of de rubbers zitten verkeerd om (hebben we hier ook al gezien). Dat zal je bij Beek niet gebeuren.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik was voor links en rechts 50 euro aan montagekosten (onderdelen 70 euro) kwijt voor binnenste draagarmrubbers (achter) was uurtje werk.
Vergeet niet na die tijd opnieuw uit te lijnen en ga daar niet op besparen en zoek daarvoor gewoon een gerenomeerde zaak
Vergeet niet na die tijd opnieuw uit te lijnen en ga daar niet op besparen en zoek daarvoor gewoon een gerenomeerde zaak

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors