In grafiekvorm:

Bijgehouden met "Accu Fuel" op de iPhone...

heb geen BCBMX schreef:hoeveel km kon je nog volgens je BC?nepnerd schreef:Laatst nog getankt 50,09 literkevinmessak schreef:Ik hoor ook dat mensen praten over een 40 of 45 liter tank. Ik heb zeker weten een grotere tank, want ik tank regelmatig minimaal 45 liter, met als record 47,92 liter. Staat overigens ook in het boekje dat ik een tank van 50 liter heb.
of hoeveel km was je al over de 0 heen?
Geen idee wat je tegen Tango hebt.. ik heb het eens geprobeerd..wall-e schreef:Volle tank rij ik (afhankelijk waar ik tank......$&^%*tango%*^&) tussen de 350 en 390 km.
BMX schreef:Geen idee wat je tegen Tango hebt.. ik heb het eens geprobeerd..wall-e schreef:Volle tank rij ik (afhankelijk waar ik tank......$&^%*tango%*^&) tussen de 350 en 390 km.
Vanuit Nijmegen naar Wnschoten!!! alles op de cruisecontrol 105km/h .. jajajaja! heel laf maar rijdt wel relaxt
Kwam met tango-benzine (95) uit op 1:13,5
met Shell 'fuel safe' kwam ik op 1:12!!! maar had wel t idee dat die wat soepeler loopt.. het optrekken iig.. maar zuiniger is die dus niet! bij tinque twijfel ik wel.. daar 'ruikt' de benzine ook bijna niet, meestal geen goed teken..
BP heb ik ook geprobeerd.. alleen andere stukken gereden en ook die kwam niet beter uit dan Tango.. maakt allemaal niet uit wat je tankt.. zit echt tussen de oren![]()
Op de HTS-autotechniek/ARLA op de rollenbank getankt.. het verschil ga je pas merken bij zo'n 10.000km en dan heb je ongeveer een liter verschilmotor draait dan op EU emissie-eisen trip. Qua uitstoot is de shell het beste en tinque de slechtste, al zijn de verschillen heel klein!
Onze sponsors