Nog geen specifieke plannen. Dus laat maar komenBMX schreef:Welkom hier!
Heb je al plannen voor de MINI als je tijd en geld hebt straks?
Lijkt het nou.. of hangt je uitlaat ver naar rechts?
Nieuw... Even voorstellen dus: Maudje
- maudje
- Leerling Mini lid

Bericht
Dat van de uitlaat heb ik zelf idd ook al gedacht, al moet ik zeggen dat het op deze foto wel erger lijkt dan dat het is. Hij gaat voor controle toch nog even naar de MINI dealer hier in de buurt dus hoop daar ook te horen of dit echt zo is dat ie te ver naar rechts hangt.
- Smeed
- Be Mini

Bericht
Hoi Maudje,
Wat dacht je van MC Meeting in Echt. Deze is recent verbouwd en ligt naast de Gamma dus extra veel parkeergelegenheid, haha. Hij ligt vlakbij de op en afrit van de A2.
Is dit iets en welke vrijdag avond zullen we uitkiezen.
Ik kijk uit naar jou reactie !!!.
Wat dacht je van MC Meeting in Echt. Deze is recent verbouwd en ligt naast de Gamma dus extra veel parkeergelegenheid, haha. Hij ligt vlakbij de op en afrit van de A2.
Is dit iets en welke vrijdag avond zullen we uitkiezen.
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- maudje
- Leerling Mini lid

Bericht
Ik vind het helemaal prima!! Wordt dat meteen m'n eerste meeting
De datum maakt mij niet zoveel uit heb nog niet heel veel gepland staan, ben meer van t last minute besluit
maar de datum voor de meeting ga ik zeker in mijn agenda zetten!
Misschien is het handig een aantal datums op te schrijven en kijken wanneer de meeste kunnen?
ik noem maar iets:
- 30 maart
- 6 april
- 13 april
De datum maakt mij niet zoveel uit heb nog niet heel veel gepland staan, ben meer van t last minute besluit
Misschien is het handig een aantal datums op te schrijven en kijken wanneer de meeste kunnen?
ik noem maar iets:
- 30 maart
- 6 april
- 13 april
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors