Veel plezier er weer mee
JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zoooooo... dat was even diep graven in

vandaag pakketje binnen gehad van Spenki met nieuwe led's.
oud

nieuw

Met de lampen die ik erin had (Philips Extreem Vision) was er een duidelijk verschil in licht en was de dagverlichting duidelijk zachter dan het heldere licht in de koplamp.
Nu met de led's is dat dus weer andersom en gaan we dus op zoek naar bijpassende verlichting.
Iemand een idee wat te nemen?
(Ik heb dus echt geen zin meer in Xenon, heb daar teveel gezeik mee gehad op de Laguna.)

vandaag pakketje binnen gehad van Spenki met nieuwe led's.
oud

nieuw

Met de lampen die ik erin had (Philips Extreem Vision) was er een duidelijk verschil in licht en was de dagverlichting duidelijk zachter dan het heldere licht in de koplamp.
Nu met de led's is dat dus weer andersom en gaan we dus op zoek naar bijpassende verlichting.
Iemand een idee wat te nemen?
(Ik heb dus echt geen zin meer in Xenon, heb daar teveel gezeik mee gehad op de Laguna.)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
t is dat ik em vrijdag gezien heb, maar anders had ik me toch echt afgevraagd of ie nog bestond....
Ziet er goed uit die ledjes!
Kwa koplamp kom ik niet verder als een setje van Pilot bijvoorbeeld... weet dat franklyn dit er al best lang in heeft zitten zonder problemen...
Nu ook al eens je zomerwielen weer gemonteerd?
Ziet er goed uit die ledjes!
Kwa koplamp kom ik niet verder als een setje van Pilot bijvoorbeeld... weet dat franklyn dit er al best lang in heeft zitten zonder problemen...
Nu ook al eens je zomerwielen weer gemonteerd?
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
dus ik was er gisteren wel even klaar mee met het klussen.
(sowieso ben ik geen klusser, ben aardig lui
)
Zaterdag bij de Aldi een momentsleutel in de aanbieding, dus ik denk as zaterdag de wissel.
He!!!mini cabrio schreef:t is dat ik em vrijdag gezien heb, maar anders had ik me toch echt afgevraagd of ie nog bestond....
![]()
Echt niet, ben 2 dagen bezig geweest met een rolgordijn op maat te krijgen "omdat dat goedkoper is...."mini cabrio schreef:Nu ook al eens je zomerwielen weer gemonteerd?
dus ik was er gisteren wel even klaar mee met het klussen.
Zaterdag bij de Aldi een momentsleutel in de aanbieding, dus ik denk as zaterdag de wissel.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ah oke dan 
wel even opletten of die moment sleutel t juiste bereik heeft, voor lichtmetalen velgen moet je al gauw rond de 110-130 moment hebben
wel even opletten of die moment sleutel t juiste bereik heeft, voor lichtmetalen velgen moet je al gauw rond de 110-130 moment hebben
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
De originele xenons van Speedy...JJJJ schreef:Iemand een idee wat te nemen?
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht

En ik heb eerst nog de schroefset via Maaij die ik eronder wil, dus dat heeft voorrang.
Is deze, volgens mij wel toereikend voor mijn minimale stoepsleutelenmini cabrio schreef:ah oke dan

Ik heb er heel even over nagedacht, maar volgens mij heb ik gelezen dat het niet 1 op 1 over kan, dus word de prijs nog hoger na aanpassing!?MartijnGizmo schreef:De originele xenons van Speedy...
En ik heb eerst nog de schroefset via Maaij die ik eronder wil, dus dat heeft voorrang.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
die lampen passen wel hoor, maar weet niet of je van Speedy ook de hele was installatie mee krijgt...
en anders boeit dat toch niet..
gewoon voor APK ff je originele erin zetten
en anders boeit dat toch niet..
gewoon voor APK ff je originele erin zetten
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lampen van Daïel zouden inderdaad passen.. tenminste, de schroefgaten dan 
het aansluiten en werkend krijgen is een geheel ander verhaal, waarvoor de kabelboom naar de koplampen flink aangepast moet worden, en de boordcomputer moet weten dat ie xenon heeft. Dit was voor mij de reden om de aanbieding van hem voorbij te laten gaan, omdat het mij te veel aanpassen werd... overigens zitten er bij de lampen van daiel geen sproeierd, dat is ook het minste probleem, want dat kapje kan je gewoon vastplakken, en doen alsof je 'zelfreinigend glas' hebt....
het aansluiten en werkend krijgen is een geheel ander verhaal, waarvoor de kabelboom naar de koplampen flink aangepast moet worden, en de boordcomputer moet weten dat ie xenon heeft. Dit was voor mij de reden om de aanbieding van hem voorbij te laten gaan, omdat het mij te veel aanpassen werd... overigens zitten er bij de lampen van daiel geen sproeierd, dat is ook het minste probleem, want dat kapje kan je gewoon vastplakken, en doen alsof je 'zelfreinigend glas' hebt....
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thnks for the tip!audissimo schreef:osram nightbreaker is ook het proberen waard. Berg licht en net wat witter dan normaal halogeen
Alleen al voor t geld is het de moeite waard ja, ook fijn dat die ook werkt dus.Rein schreef:Die moment sleutel heb ik ook. Geweldig stuk gereedschap, zeker voor dat geld.
Onze sponsors