Mooie Mini
Mijn aanwinst
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Welkom hier
Mooie Mini
Mooie Mini
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- johan-01
- Nieuwsgierig

Bericht
Even een vraagje nav jullie reactie over de achterlichten.
""Gewoon ff de coendek-mod (al het chrome weg) op je achterlichten uitvoeren dan ziet het er al heel anders uit , best dik volgens mij""
Wat bedoelen jullie precies?
Ik persoonlijk vind deze achterlichtunit mooier dan de "'oude versie"'(oranje-rood).
Johan
""Gewoon ff de coendek-mod (al het chrome weg) op je achterlichten uitvoeren dan ziet het er al heel anders uit , best dik volgens mij""
Ik persoonlijk vind deze achterlichtunit mooier dan de "'oude versie"'(oranje-rood).
Johan
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=5765
Hobbyse !!
johan-01 schreef:Even een vraagje nav jullie reactie over de achterlichten.
Johan
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=5765
Hobbyse !!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dude ,,, maar dat is toch het aller belangrijkste !!
johan-01 schreef: Ik persoonlijk vind deze achterlichtunit mooier dan de "'oude versie"'(oranje-rood).
Johan
Dude ,,, maar dat is toch het aller belangrijkste !!
- johan-01
- Nieuwsgierig

Bericht
Milltek
Zo,
Hij hangt eronder. Vanmorgen hebben we hem eronder gehangen. Het meeste werk was om de moeren bij de Cat los te krijgen.
Deze waren compleet verroest. Meestal breken ze af, echter na wat ltrs WD-40 zijn ze met vermeende kracht toch losgekomen.
Hierna verliep het allemaal voorspoedig. Na ongeveer 2 uurtjes zat hij eronder. Ik moet zeggen dat ik een zwaarder geluid had verwacht! Hij klinkt heel discreet. In de auto merk ik nauwelijks verschil met de originele uitlaat. Van mij had het zelfs wat feller mogen zijn. Al met al ben ik blij dat hij eronder hangt. Ziet toch wel fraaier uit en ik heb nu wat kilo's minder roest onder mijn auto hangen.
Gr,
Johan.
Hij hangt eronder. Vanmorgen hebben we hem eronder gehangen. Het meeste werk was om de moeren bij de Cat los te krijgen.
Deze waren compleet verroest. Meestal breken ze af, echter na wat ltrs WD-40 zijn ze met vermeende kracht toch losgekomen.
Hierna verliep het allemaal voorspoedig. Na ongeveer 2 uurtjes zat hij eronder. Ik moet zeggen dat ik een zwaarder geluid had verwacht! Hij klinkt heel discreet. In de auto merk ik nauwelijks verschil met de originele uitlaat. Van mij had het zelfs wat feller mogen zijn. Al met al ben ik blij dat hij eronder hangt. Ziet toch wel fraaier uit en ik heb nu wat kilo's minder roest onder mijn auto hangen.
Gr,
Johan.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Een nieuwe uitlaat moet toch ook eerst nog even wat kilometers gemaakt hebben voordat het "geweld" loskomt?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
staat in de header van zijn post.Topic:
Milltek
Gr, Marcel