is niet meer, terug naar BMW
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nice..dikke wheels
De klauwtjes zo rood is ook zeer geslaagd...
...maar had je al eens gehoord dat je beter een schroefsetje kan nemen?
...maar had je al eens gehoord dat je beter een schroefsetje kan nemen?
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Iedereen bedankt voor de toch wel positieve reacties
, en dat ik beter een schroefsetje had kunnen kopen weet ik nu wel
@ Speedy, wat bedoel je nu weer met bekleding????van de wielkasten??
@ Speedy, wat bedoel je nu weer met bekleding????van de wielkasten??
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ziet er heel erg mooi uit kerel! Blijven dikke wielen voor de MINI! 
Zijn die 7 of 7,5 breed?!
Zijn die 7 of 7,5 breed?!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ok gelukkig
dan gaat 215-35 vast mooi staan op mijn 7,5" 
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dikke wagen zo! Hoop dat 'ie nog wel gaat zakken. 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Volgens mij heeft hij die bekleding gewoon weggehaald zodat er dan nog meer te ""cleanen"" isfrankie schreef:Ja, die modderkuipen aan de binnenkant. Bij mij zit die bekleding er nog, bij Speedy is die weggesleten.......
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Hoe moet ik dat weten, zal ongetwijveld hier ergens op de site staan maar waar?speedy schreef:![]()
Waarom kwam je vanavond niet ff naar amsterdam was wel ff leuk geweest !
- GreyCooperS
- Forum Junky
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
thnx, ga ik cker een keer doen................
Verdomd je hebt gelijkGreyCooperS schreef:Alle events staan in het, jawel, events 2012 topic
Onze sponsors