Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
En ik ga na afloop door naar Langedijk.
Ik rij sowieso achter je aan en niet met je mee, want ik heb de E93 van mama bij meGreyCooperS schreef:Toch maar gewoon met je eigen auto dan ipv meerijden met mij?Cannuccia schreef:Nogal jafrankie schreef:Ben je visueel ingesteld Rianne?![]()
En ik ga na afloop door naar Langedijk.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
T is bijna vrijdag...
hahaha
Lekker bezig peet (om nog maar iets te zeggen wat op on-topic zou kunnen lijken...
)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja goed he?
Ik haalde tijdens mijn test alleen donderdag en dinsdag nog door elkaar
Maar nu weet ik dat die 2 dagen niet na elkaar komen
Ik haalde tijdens mijn test alleen donderdag en dinsdag nog door elkaar
Maar nu weet ik dat die 2 dagen niet na elkaar komen
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb de schroeven ook gewoon weggelaten. Ik moest wel de openingen in de middenconsole iets groter maken, omdat de downtubes nu dikker zijn...GreyCooperS schreef:Weer eens een nieuwe vraag...
Ik ga morgenochtend een korte poging wagen (voor ik naar werk ga) om mn downtubes te installeren...
Nu bedenk ik me ineens dat de alcantara stof er natuurlijk al omheen zit en ik dus de schroef aan de zijkant niet meer kan gebruiken...
kun je met de twee "uitstulpingen" aan de binnenkant de boel toch een beetje vastklikken?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ah top...Bij Beek hebben ze wel een iets op dat ff wat groter te maken...
Had alleen geen tijd meer vanmorgen, want de Mini ff goed gewassen voor vanavond...Al mn gele verf en zwarte logo's zit zowaar nog op de klauwen
Had alleen geen tijd meer vanmorgen, want de Mini ff goed gewassen voor vanavond...Al mn gele verf en zwarte logo's zit zowaar nog op de klauwen
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Haha..mierenneuker..ik moest je dat ene inimienie hoekje zelf nog aanwijzen...plak die hap er nou maar op
En thanx! Onze PW's stonden best gaaf zo naast elkaar...Alleen die van jou was iets meer shiney
En thanx! Onze PW's stonden best gaaf zo naast elkaar...Alleen die van jou was iets meer shiney
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors