MiniBen schreef:Mss heb ik wel interesse om je van die veren te verlossen![]()
![]()
Dikke mini trouwens, 18" zal em goed doen!
is niet meer, terug naar BMW
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
roept u maar ,heb 150 betaald dus voor dezelfde prijs mogen ze weg , zijn ze hier ook weer tevreden
.Moeten nog geleverd worden trouwens, verw8 ze van de week.....grtz Hans
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Of je auto uit elkaar halen zonder inbeslagname van goodies etc..
Ik ga binnenkort ook over van verlagingsveren naar een schroefset, wilde uiteindelijk toch meer omlaag. Gaat je ook gebeuren, dus kun je het net zo goed nu doen......
JJJJ schreef:He... ik voel een klusdag meet aankomen....pepper2011 schreef:en wat betreft monteren, heb een hele werkplaats tot mijn beschikking op me werk........kunnen we meteen die dikke cooper aanschouwen en aan een schroefset helpen...
Maakt mij niet uit, veiliger kan haast niet en is ook wel een keer fijn om zonder bekeuring bij de politie te zijn.pepper2011 schreef:op zich niet zo'n slecht idee, maar zie je het al voor je in een werkplaats van de Politie
![]()
![]()
Of je auto uit elkaar halen zonder inbeslagname van goodies etc..
Ik ga binnenkort ook over van verlagingsveren naar een schroefset, wilde uiteindelijk toch meer omlaag. Gaat je ook gebeuren, dus kun je het net zo goed nu doen......
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
HaidiHOO
krijg steeds meer PM tjes waar ik die telefoon/navi houder heb gekocht P1, nou bij deze tel/nav steuntje
Super handig dingetje, heb hem al op diverse plaatsen gehad, niks geen beschadigingen of gaatjes, gewoon een nieuw plakkertje erop en klaar is KEES
Super handig dingetje, heb hem al op diverse plaatsen gehad, niks geen beschadigingen of gaatjes, gewoon een nieuw plakkertje erop en klaar is KEES
- MiniBen
- 4 op een rij!

Bericht
Gisteren ook eentje besteld, lijkt mij superhandigpepper2011 schreef:HaidiHOOkrijg steeds meer PM tjes waar ik die telefoon/navi houder heb gekocht P1, nou bij deze tel/nav steuntje
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Nu nog ff die 150 euries over maken na mij, dan ben je helemaal het Menneke
MiniBen schreef:Gisteren ook eentje besteld, lijkt mij superhandigpepper2011 schreef:HaidiHOOkrijg steeds meer PM tjes waar ik die telefoon/navi houder heb gekocht P1, nou bij deze tel/nav steuntje
- MiniBen
- 4 op een rij!

Bericht
Haha nee, eerst wat doorsparen! Zaterdag mag ik de mannen van BR Performance ook al gaan sponsoren in ruil voor 40 pk en 70 Nmpepper2011 schreef:Nu nog ff die 150 euries over maken na mij, dan ben je helemaal het Menneke
MiniBen schreef:Gisteren ook eentje besteld, lijkt mij superhandigpepper2011 schreef:HaidiHOOkrijg steeds meer PM tjes waar ik die telefoon/navi houder heb gekocht P1, nou bij deze tel/nav steuntje
- pepper2011
- 4 op een rij!

- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Velgen en veren zijn vandaag verstuurd
, dus hopelijk mrg of donderdag binnen YIHAAAAAAAAAAA
, dan de bandjes er nog ff op .Vrijdag ingepland voor knutseldag................ 
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Gisteren zijn de Breytons, Eibach Veren en de Banden binnengekomen
anderhalve wk gew8 dus mag niet klagen
. Vandaag banden gemonteerd.......................dus op naar morgen
, wielen en veren monteren en als ik nog ff tijd heb ff de remklauwtjes onder handen nemen

Laatst gewijzigd door pepper2011 op 08 mar 2012, 17:51, 2 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- pepper2011
- 4 op een rij!

Bericht
Dikke wheels kerel

Thnx man, in het echt heeeeel DIK mede doordat de spaken doorlopen tot de velgrand, lijken ze nog groter, ben er super blij meeGreyCooperS schreef:!
Laatst gewijzigd door pepper2011 op 08 mar 2012, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
dikke wielen gozert! Welke banden zitten er nu op?
Had je die Eibachs niet verkocht?
Had je die Eibachs niet verkocht?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors