Frankie's R55 S
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, nieuwe bougies erin en het was wel duidelijk wat het probleem was....

Hij loopt nu in ieder geval prima, maar de vraag is natuurlijk wat het afgebroken deeltje onderweg naar buiten door de uitlaat, allemaal beschadigd heeft. Ik zal in ieder geval het olieverbruik nog beter in de gaten houden en of de turbo andere geluiden maakt........
Needless to say, dat de bobine's toch maar niet gewisseld zijn......

Hij loopt nu in ieder geval prima, maar de vraag is natuurlijk wat het afgebroken deeltje onderweg naar buiten door de uitlaat, allemaal beschadigd heeft. Ik zal in ieder geval het olieverbruik nog beter in de gaten houden en of de turbo andere geluiden maakt........
- GreyCooperS
- Forum Junky
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet echt nee.....Kan schade aan de cilinder veroorzaakt hebben, dat zal het olieverbruik uit moeten wijzen (ik heb trouwens nog niet bij hoeven vullen sinds ik begon aan de terugreis vanuit Oostenrijk), of aan de uitlaatschoepen van de turbo. Maar met een beetje mazzel is het zonder ernstige schade gewoon via de uitlaat naar buiten gevlogen. In ieder geval maakt de turbo geen andere of rare geluiden en er is ook geen merkbaar vermogensverlies ofzo, hij rijdt gewoon lekker. Dus fingers crossed.
- vin10
- Be Mini
Bericht
Steek maar een kaarsje aan!
Echt niet leuk
Grz
Echt niet leuk

Grz
frankie schreef:Zo, nieuwe bougies erin en het was wel duidelijk wat het probleem was....
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem gekocht op 57.000km staat nu 70.000km op de teller, kan in de onderhoudshistorie geen eerdere bougiewissel vinden. Moet zeggen dat de bougies er op zich nog niet heel erg verkeerd uitzagen, met uitzondering van het ontbrekende deeltje danpeter schreef:Hoeveel km heeft die bougie erin gezeten? Duitsers onderhouden hun auto meestal wel netjes...

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
iig fijn dat je nu wel weet wat het probleem veroorzaakte. Nu hopen op een goede afloop.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors