Deze auto is verkocht, alle introductie auto's voor de dealers worden vast gehouden maar de verkochte orders waren ze vergeten dus deze zijn gewoon afroepbaar door de dealer. En daarom staat er opeens een R59 voor de deur, die overigens direct weer mee terug is genomen!pocket rocket schreef:inderdaad nog transportblokken.
effe van land vergist zeker.![]()
hier is dit weekend lancering.
Boy's R53 WINTERSET & nieuwe R56 pg 10!
- boy1803
- 4 op een rij!

- Locatie: Almere
Bericht
- boy1803
- 4 op een rij!

- Locatie: Almere
Bericht
Winterwieltjes staan te koop. De nieuwe zomerset zit er onder.
R105 JCW Black.
Zit nu toch te twijfelen om te verlagen ja of nee, de MINI rijdt perfect. Misschien dat hij ook wel spacers kan gebruiken, dus wie nog een setje over heeft weet mij te vinden.





R105 JCW Black.
Zit nu toch te twijfelen om te verlagen ja of nee, de MINI rijdt perfect. Misschien dat hij ook wel spacers kan gebruiken, dus wie nog een setje over heeft weet mij te vinden.





- BRG
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: NL
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Tuurlijk verlagen, maar wel met een schroefset. Setje spacers ertussen en bam! Klaar (voor eventjes).
Mooie combi Boy
Me like CR
Mooie combi Boy
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- boy1803
- 4 op een rij!

- Locatie: Almere
Bericht
Mijn 1e plan was om de auto inderdaad te verlagen met de veren van Coen, maar nu ik er even mee gereden heb lijkt de rij hoogte voor het comfort echt prima te zijn. Voor het oog ben ik het zeker met jullie eens dat hij gewoon naar beneden moet. Maar als ik zou verlagen wat is het voordeel van een schroefset tov de Cobra veren? De veren zijn een stuk voordeliger en het is niet zo dat ik helemaal plat tegen de grond wil. Die 3cm zal denk ik echt meer dan genoeg zijn.mushrop schreef:Tuurlijk verlagen, maar wel met een schroefset. Setje spacers ertussen en bam! Klaar (voor eventjes).
Mooie combi BoyMe like CR
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Alleen verlagen met veren wordt je ride een stuk oncomfortabeler van. De 1 zegt bikkelhard, de ander zegt een stuk steviger...het is dus persoonlijk. Maar feit is dat het een stuk oncomfortabeler wordt.
Een (goede) schroefset is een stuk comfortabeler, zelfs bij extremere verlaging. Onze ex-Clubman S was een behoorlijk stuk verlaagd en diende als onze gezinsbak en daily ride van mijn vrouw. Die heeft nooit geklaagd over comfort, laat staan de kids achterin. Ook voor de vakanties met vollebepakking en dakkoffer leverde de verlaging geen probleem op. Hoefde 'm zelfs niet omhoog te schroeven.
Schroefset is een mooier uitgebalanceerde geheel van veren en schokbrekers, alleen verlagingsveren zorgen ervoor dat de dempingsslag (die bij een MINI een cm of 5 is) verkort wordt met 3cm. Dus je schokbrekers staan meer onder druk en worden veel stoteriger.


Een (goede) schroefset is een stuk comfortabeler, zelfs bij extremere verlaging. Onze ex-Clubman S was een behoorlijk stuk verlaagd en diende als onze gezinsbak en daily ride van mijn vrouw. Die heeft nooit geklaagd over comfort, laat staan de kids achterin. Ook voor de vakanties met vollebepakking en dakkoffer leverde de verlaging geen probleem op. Hoefde 'm zelfs niet omhoog te schroeven.
Schroefset is een mooier uitgebalanceerde geheel van veren en schokbrekers, alleen verlagingsveren zorgen ervoor dat de dempingsslag (die bij een MINI een cm of 5 is) verkort wordt met 3cm. Dus je schokbrekers staan meer onder druk en worden veel stoteriger.


MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- boy1803
- 4 op een rij!

- Locatie: Almere
Bericht
Maar aangezien er al een berg geld in de auto zit denk ik niet dat ik mijn vriendin zo ver krijg om een schroefset aan te schaffen. Of weet iemand waar ik een goede schroefset voor weinig vandaag kan halen! Dit geld ook voor de spacers.
Gr!
Duidelijk verhaal! En dikke ride!!mushrop schreef:Alleen verlagen met veren wordt je ride een stuk oncomfortabeler van. De 1 zegt bikkelhard, de ander zegt een stuk steviger...het is dus persoonlijk. Maar feit is dat het een stuk oncomfortabeler wordt.
Een (goede) schroefset is een stuk comfortabeler, zelfs bij extremere verlaging. Onze ex-Clubman S was een behoorlijk stuk verlaagd en diende als onze gezinsbak en daily ride van mijn vrouw. Die heeft nooit geklaagd over comfort, laat staan de kids achterin. Ook voor de vakanties met vollebepakking en dakkoffer leverde de verlaging geen probleem op. Hoefde 'm zelfs niet omhoog te schroeven.
Schroefset is een mooier uitgebalanceerde geheel van veren en schokbrekers, alleen verlagingsveren zorgen ervoor dat de dempingsslag (die bij een MINI een cm of 5 is) verkort wordt met 3cm. Dus je schokbrekers staan meer onder druk en worden veel stoteriger.
Maar aangezien er al een berg geld in de auto zit denk ik niet dat ik mijn vriendin zo ver krijg om een schroefset aan te schaffen. Of weet iemand waar ik een goede schroefset voor weinig vandaag kan halen! Dit geld ook voor de spacers.
Gr!
- Ivo
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Utrecht
Bericht
Eerst binnenkort maar eens de zomerwieltjes eronder. Had je niet zo'n mooie krik?
Haha, nou voorlopig nog niet, maar zeg nooit nooit.Sven schreef:Dus daar gaat verandering in komen binnenkort? Wanneer?Ivo schreef:Heel lekker!maar ik rijd ook NOG op SUV-hoogte rond
![]()

Onze sponsors
















