Die van mij heeft dan nog 184k te gaan
Yes, he did it! 250.000 km! = 280.000 km (p. 5)
- coopers1987
- Volledig MINI minded!

- KoenM
- Enthousiast

Bericht
Gefeliciteerd 
Kan het zijn dat ik jou en TBL eind vorig jaar bij de mini garage heb gezien, toen we beiden de coupé aan het bezichtigen waren?
Je maakte toen een opmerking tegen de persoon met wie je samen was, dat je niet toe was aan een nieuwe, en gewoon in je huidige mini door bleef rijden
De kleur blauw, de dubbele uitlaat en je woonplaats maakten voor mij 1+1+1=3
Kan het zijn dat ik jou en TBL eind vorig jaar bij de mini garage heb gezien, toen we beiden de coupé aan het bezichtigen waren?
Je maakte toen een opmerking tegen de persoon met wie je samen was, dat je niet toe was aan een nieuwe, en gewoon in je huidige mini door bleef rijden
De kleur blauw, de dubbele uitlaat en je woonplaats maakten voor mij 1+1+1=3
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gefeliciteerd Wim!
En wat nou 300.000? 500.000!
En wat nou 300.000? 500.000!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Senna Da Silva
- Be Mini

Bericht
Hey Wim ,
The Blue Lobster en Jij van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal !!!!!!
En je hebt helemaal gelijk in je verhaaltje , want dat geld voor mij ook maar dan in iets mindere mate .
Ik ben blij dat ik ook en aantal jaren geleden voor een Mini hebt gekozen en ook vele vrienden er bij hebt gekregen,
dankzij jou en de NewMiniClub!
Want zonder de Tbl had ik waarschijnlijk geen Mini gehad maar nog steeds in een Opel gereden !!!
Op naar de 300.000 km want hij kan het !!
Thanks Bush boy !!
The Blue Lobster en Jij van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal !!!!!!
En je hebt helemaal gelijk in je verhaaltje , want dat geld voor mij ook maar dan in iets mindere mate .
Ik ben blij dat ik ook en aantal jaren geleden voor een Mini hebt gekozen en ook vele vrienden er bij hebt gekregen,
dankzij jou en de NewMiniClub!
Want zonder de Tbl had ik waarschijnlijk geen Mini gehad maar nog steeds in een Opel gereden !!!
Op naar de 300.000 km want hij kan het !!
Thanks Bush boy !!
Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Bedankt allemaal voor de leuke reacties en felicitaties.
Alle eer gaat naar de MINI (TBL), en we gaan gewoon lekker door.
Alle eer gaat naar de MINI (TBL), en we gaan gewoon lekker door.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
ff in het papieren archief gedoken.
Ben met de 2e bezig die er bij 81.240 km in is gekomen. (garantie regeling)
Verder zit de 2e voorruit er in sinds 35.453 km (zit inmiddels ook aardig onder de steenslag)
MartijnGizmo schreef:Hoeveel versnellingsbakken had je hier trouwens voor nodig?
ff in het papieren archief gedoken.
Ben met de 2e bezig die er bij 81.240 km in is gekomen. (garantie regeling)
Verder zit de 2e voorruit er in sinds 35.453 km (zit inmiddels ook aardig onder de steenslag)

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
He Wim hoe doet jouw koppeling het na zoveel kilometers? Is die wel eens vervangen , bijv. toen je de nieuwe motor kreeg?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Klopt, toen de motor is vervangen hebben we gelijk "preventief" de koppeling vervangen.Marcel Always Open schreef:He Wim hoe doet jouw koppeling het na zoveel kilometers? Is die wel eens vervangen , bijv. toen je de nieuwe motor kreeg?

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Heel verstandig, je kunt er dan gemakkelijk bij dus "het ligt toch open"...
Gr, Marcel
Onze sponsors