Zoooo gruwelijk dik!!! Echt goed bezig gozer... Ik vind het heel erg mooi staan je remmen... Xenon lampen vind ik beetje zonde, maar in het echt zal het best dik staan...
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zoooo gruwelijk dik!!! Echt goed bezig gozer... Ik vind het heel erg mooi staan je remmen... Xenon lampen vind ik beetje zonde, maar in het echt zal het best dik staan...
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Idd
Natuurlijk wil er altijd wel iemand jouw auto kopen, ik zou 'm ook wel willen. Maar zou echt zo zonde zijn als je deze wegdoet.
Hele combi nu is
frankie schreef:GreyCooperS schreef:Ik heb iemand die de mini mss wil kopen, maar moet nog ff hard denken over de prijs...(en of die wel weggaat)![]()
Idd
Natuurlijk wil er altijd wel iemand jouw auto kopen, ik zou 'm ook wel willen. Maar zou echt zo zonde zijn als je deze wegdoet.
Hele combi nu is
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Vraagje mbt de Kooi..ik wil voor de Wiechers met een harness bar gaan, maar voornamelijk omdat ik deze ken van het forum en de GB´s
Iemand nog een andere suggestie voor een leuke kooi, bolt-in mét harness bar?
Tevens zie ik op de Wiechers site 2 soorten staal staan. Daar ik, zoals Rob al treffend zei, meer een poser dan een racer ben...heb ik de duurdere variant echt nodig?
staal ST52
45x2,5/40x2 mm
versus
staal 25 Cromo 4
45x1,5/41,3x1,5 mm
Verschil in het type wat ik wil is een kleine 90,- dus niet zo heel veel, maar alle beetjes helpen
Vraagje mbt de Kooi..ik wil voor de Wiechers met een harness bar gaan, maar voornamelijk omdat ik deze ken van het forum en de GB´s
Iemand nog een andere suggestie voor een leuke kooi, bolt-in mét harness bar?
Tevens zie ik op de Wiechers site 2 soorten staal staan. Daar ik, zoals Rob al treffend zei, meer een poser dan een racer ben...heb ik de duurdere variant echt nodig?
staal ST52
45x2,5/40x2 mm
versus
staal 25 Cromo 4
45x1,5/41,3x1,5 mm
Verschil in het type wat ik wil is een kleine 90,- dus niet zo heel veel, maar alle beetjes helpen
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je kan er ook een op maat laten maken weet alleen
Of dat een optie is voor je.....
Voor de Gp beugel kan je 2 of 4 klemmen bestellen die je kan monteren
Om de ronde stang, daaraan mag dan weer een 3 of 4 punts gordel.
Las ik ergens op internet maar moet je ook maar net wat vinden
Of dat een optie is voor je.....
Voor de Gp beugel kan je 2 of 4 klemmen bestellen die je kan monteren
Om de ronde stang, daaraan mag dan weer een 3 of 4 punts gordel.
Las ik ergens op internet maar moet je ook maar net wat vinden
burn rubber not your soul

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
De ronde stang in een GP is voornamelijk bedoeld om de bagage in de kofferbak te houden volgens EU-richtlijnen, daar zou ik geen gordel aan gaan maken.
Een kooi moet minimaal van ST 37 zijn, dus ST 52 is al een stuk beter dan dat. 490-680N/mm² is de sterkte dan, 700-850N/mm² bij Chromo 4. Ter vergelijking, een aluminium kooi komt maar aan 275 N/mm²...
Jopio conclusio: die goedkope is goed genoeg voor "fast road"-gebruik!
Een kooi moet minimaal van ST 37 zijn, dus ST 52 is al een stuk beter dan dat. 490-680N/mm² is de sterkte dan, 700-850N/mm² bij Chromo 4. Ter vergelijking, een aluminium kooi komt maar aan 275 N/mm²...
Jopio conclusio: die goedkope is goed genoeg voor "fast road"-gebruik!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mmh je harness aan die GP stang vind ik niet mooi staan..wil voor de looks wel een clubsport-achtige
En als die goedkopere ook prima is, houd ik weer wat extra centjes over om te poedercoaten
En als die goedkopere ook prima is, houd ik weer wat extra centjes over om te poedercoaten
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oké Peter daarom zei ik ook moet je maar net wat vinde
Ik ken 2 Gp rijders die het wel hebben en nooit geen problemen gehad
Wat ik misschien niet weet is of ze de buis vervangen hebben voor ander
Materiaal evebtueel
Ik ken 2 Gp rijders die het wel hebben en nooit geen problemen gehad
Wat ik misschien niet weet is of ze de buis vervangen hebben voor ander
Materiaal evebtueel
burn rubber not your soul

- franklyn85