Ik zou een CR JCW nemen met zwart dak, zwarte wielen. Schroefsetje....etc
Dark Silver R53 - Next...
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tuurlijk koop jij geen Porsche, je bent toch geen kapper?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht

en dit typisch Porsche:

eigenlijk heb je wel een beetje gelijk, alleen vind ik dit typisch MINI:stefan740 schreef:Oh en @ Rob, kappers zijn we toch allemaal al met al die MINI's

en dit typisch Porsche:

MINI Dubman '07 PureSilver

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Balen dit Stefan
Gaat vast wel weer goed komen 
Ben benieuwd waar de zoektocht op uitdraaid
@ Rob
hahaha
Ben benieuwd waar de zoektocht op uitdraaid
@ Rob
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zo'n kilometrage is op dit forum bijna vloeken in de kerk als ik zie hoe vaak de otootjes hier van eigenaar wisselen hahaha !!!
Gaat het goed met je studie ?
Nee niet echt maar de A3 zit inmiddels bijna aan de 2,5 ton en hoewel ie makkelijk het dubbele kan halen staat een 2008 model wel op mijn verlanglijstje.stefan740 schreef:Nog af en toe even naar Clubmans aan het zoeken?Che schreef:Hee hansworst .... denk dat ik ook maar weer ga studeren ......![]()
![]()
Zo'n kilometrage is op dit forum bijna vloeken in de kerk als ik zie hoe vaak de otootjes hier van eigenaar wisselen hahaha !!!
Gaat het goed met je studie ?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
wij zitten gemiddeld op 50000/jaar en het is elke keer weer super genieten van de 2.0l TDI krachtpatser die in de Audi ligt.
in 2 jr tijd nauwelijks onkosten gehad op regulier onderhoud na en dat kan ik van bijna geen enkele wagen zeggen die ik in het verleden heb gehad (en dat zijn er niet weinig)
het verstandigste zou ook oprijden zijn en voorlopig is dat ook waar we vanuit gaan maar als je zoveel op de weg zit begint de wagen er geleidelijk aan wel erg gebruikt uit te zien en kijk je af en toe weer naar wat jongers maja ... als je ziet hoeveel je erop toelegt dan zakt de moed je in de schoenen.
wachten ze met je Mini op een verzameltransport of wordt ie "alleen" vervoerd ?
Ben vorig jaar in de Eifel met de motor onderuit gegaan en heb de sleepdienst die mij ophaalde toen rechtstreeks met de verzekering contact op laten nemen waardoor ik het geluk had dat ik zelf tegelijk met de motor naar huis gebracht werd.
in 2 jr tijd nauwelijks onkosten gehad op regulier onderhoud na en dat kan ik van bijna geen enkele wagen zeggen die ik in het verleden heb gehad (en dat zijn er niet weinig)
het verstandigste zou ook oprijden zijn en voorlopig is dat ook waar we vanuit gaan maar als je zoveel op de weg zit begint de wagen er geleidelijk aan wel erg gebruikt uit te zien en kijk je af en toe weer naar wat jongers maja ... als je ziet hoeveel je erop toelegt dan zakt de moed je in de schoenen.
wachten ze met je Mini op een verzameltransport of wordt ie "alleen" vervoerd ?
Ben vorig jaar in de Eifel met de motor onderuit gegaan en heb de sleepdienst die mij ophaalde toen rechtstreeks met de verzekering contact op laten nemen waardoor ik het geluk had dat ik zelf tegelijk met de motor naar huis gebracht werd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
tja .... 5000 euro schade aan een motor is toch welluh ......
paar weekenden achter elkaar de Eifel in met een vriend en dan zoek je steeds meer de grenzen op en is het snel gebeurd als er wat zand in een haarspeldbocht ligt.
maar zowel motor als bestuurder staan alweer vol ongeduld te wachten op mooi lenteweer !!
paar weekenden achter elkaar de Eifel in met een vriend en dan zoek je steeds meer de grenzen op en is het snel gebeurd als er wat zand in een haarspeldbocht ligt.
maar zowel motor als bestuurder staan alweer vol ongeduld te wachten op mooi lenteweer !!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sterkte met het herstel man... erg vervelend dit soort dingen... 
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
damn Stefan, mooi zuur dit..
Benieuwd wat er nu gaat komen, hoop toch dat de MINI blijft.. bezint eer gij begint!! Zou niet de eerste zijn die na een uitstapje buiten MINI/in MINi (R56) toch na verloop van tijd weer terugkeert naar een R53.. en de huidige is wel een errug fraaie!!
Benieuwd wat er nu gaat komen, hoop toch dat de MINI blijft.. bezint eer gij begint!! Zou niet de eerste zijn die na een uitstapje buiten MINI/in MINi (R56) toch na verloop van tijd weer terugkeert naar een R53.. en de huidige is wel een errug fraaie!!
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wauw!
En wat is er allemaal aan gedaan?
En wat is er allemaal aan gedaan?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wanneer ga je um ophalen? Kan je wel ff een bakkie komen doen... En een litertje olie voor me meenemen bij Klaas vandaan.
Hahaha die Klaas!stefan740 schreef:Ik kreeg vandaag een leuke verrassing. Klaas: "de MINI staat klaar om opgehaald te worden"![]()
En ik maar denken dat hij nog in dat gehucht stond lol
Onze sponsors