Denk een bronze tint. Maar of dit nu een lichte of donkere kleur wordt moet ik ff kijken wat het mooiste staat. Dus vandaar. En als iemand een heel andere kleur weet. Leef je uit
Het grote photoshop topic ;)
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nee ik wil hem straks voor de zomer op 112 hebben staan. Maar ben nog niet over de kleur uit.
Denk een bronze tint. Maar of dit nu een lichte of donkere kleur wordt moet ik ff kijken wat het mooiste staat. Dus vandaar. En als iemand een heel andere kleur weet. Leef je uit
- Hel-Louw
- Mod virus alert!

Bericht
Ik weet niet of ik hier welkom ben met deze foto is namelijk geen Mini
Ik zou hem graag verlaagd en de oude velgen van de Mini eronder willen en met een zwart dak en met leuke stickers op het achterraam.
Ik zou dan heel blij zijn als iemand dat kan maken voor mij
Dank u Vriendelijk
Ik zou hem graag verlaagd en de oude velgen van de Mini eronder willen en met een zwart dak en met leuke stickers op het achterraam.
Ik zou dan heel blij zijn als iemand dat kan maken voor mij
Dank u Vriendelijk
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
x2...
Lekker je centjes op de bank zetten en sparen voor een leuke Mini als je straks je rijbewijs hebt
Lekker je centjes op de bank zetten en sparen voor een leuke Mini als je straks je rijbewijs hebt
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik wil wel ff een poging wagen voor, maar moet je wel even een wat betere foto plaatsten..op dat zon overgoten dak kan ik niets (en ik kan sowieso niet goed sjoppen)
Voor de velgen liefst een foto van opzij, waar de auto recht staat en de wielen ook
Voor de velgen liefst een foto van opzij, waar de auto recht staat en de wielen ook
- Hel-Louw
- Mod virus alert!

Bericht
Ik moet nog een foto maken van opzij hij staat nu nog op de brug op school omdat ik de koppakking moet vervangen dus kan pas na een week of 2 plaatsen, want heb nu vakantie.
Maar waarschijnlijk toch sparen voor een Mini Cooper Indy Blue
En die lekker vol bouwen met leuke dingen 
Maar waarschijnlijk toch sparen voor een Mini Cooper Indy Blue
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het dak op de foto is wit door de zonreflectie.. Ik neem aan dat ie irl blauw is.
Maar met de zonreflectie wordt ook dat zwart gewoon wit....
Ook lijkt er een boterhamzakje om de Android phone heen te zitten .......
De foto leent zich er ook niet echt voor.....Hel-Louw schreef:Ik weet niet of ik hier welkom ben met deze foto is namelijk geen Mini![]()
Ik zou dan heel blij zijn als iemand dat kan maken voor mij![]()
![]()
Dank u Vriendelijk
Het dak op de foto is wit door de zonreflectie.. Ik neem aan dat ie irl blauw is.
Maar met de zonreflectie wordt ook dat zwart gewoon wit....
Ook lijkt er een boterhamzakje om de Android phone heen te zitten .......
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors