Zal morgen wel even laten uitlezen hier in de buurt als dat lukt (Ingolstadt.....)

Zal morgen wel even laten uitlezen hier in de buurt als dat lukt (Ingolstadt.....)Weet ik direct of ik al Peugeot zuigers moet bestellen
![]()
Als een opppepper: bij mij is er wel vertrouwen, na totaal ongeveer 206.000 kilometer mini's gereden te hebben. (2 mini's). Er was wel eens wat aan de hand geweest, maar ik geniet elke dag weer als ik na een lange dag "loonslaven" weer terug naar huis ga.CooperJeff schreef:Zal morgen wel even laten uitlezen hier in de buurt als dat lukt (Ingolstadt.....)Weet ik direct of ik al Peugeot zuigers moet bestellen
![]()
Op de terugweg kom je langs Neckarsulm, dan kun je gelijk een paar zuigers bij Kolbenschmidt halen![]()
Hoop voor je, dat het niets ernstigs is. Ik moet wel zeggen, dat na een ruime maand mijn auto te bezitten met een terugroepactie voor de waterpomp en dit probleem, mijn vertrouwen in de auto niet bepaald op een hoog niveau staat......
Da's het gevaar van merkenforums, daar worden alleen de problemen besproken. De geneugtes van het betreffende type auto is iedereen al mee bekend...CooperJeff schreef:Zal morgen wel even laten uitlezen hier in de buurt als dat lukt (Ingolstadt.....)Weet ik direct of ik al Peugeot zuigers moet bestellen
![]()
Op de terugweg kom je langs Neckarsulm, dan kun je gelijk een paar zuigers bij Kolbenschmidt halen![]()
Hoop voor je, dat het niets ernstigs is. Ik moet wel zeggen, dat na een ruime maand mijn auto te bezitten met een terugroepactie voor de waterpomp en dit probleem, mijn vertrouwen in de auto niet bepaald op een hoog niveau staat......
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors