voor nop?
ik niet in ieder geval.
Mijn mening
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik lekker een 530DMini Poeper schreef:Laatste keer had ik een 325iBlont-007 schreef:Ikke lekker wel.emillio schreef:Was al bang dat ik weer zo'n splinternieuwe BMW 1-serie moest gaan rijden (verwend ventje![]()
)
(118D)
![]()

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
(o nee, dat was van de leenauto van paps)
Ik laatst ook een E 320 CDICooperS-lightningblue schreef:Ik lekker een 530DMini Poeper schreef:Laatste keer had ik een 325iBlont-007 schreef:
Ikke lekker wel.(118D)
![]()

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zoals ik al eerder schreef, zeg ik ook weleens dat ik geen leenauto hoef omdat ik 'm toch niet nodig heb en er een ander meer plezier mee kan doen die er wel een nodig heeft vanwege bijv. werk. Immers hebben wij toch OV-jaarkaart.
Ik denk dat ze dit ook wel kunnen waarderen en daardoor eerder geneigd zijn om ook eens leukere auto's mee te geven.
Ligt natuurlijk aan verhouding met je dealer, in een relatie is het geven en nemen. Ga het niet afdwingen.Sid schreef:toch maar eens met mn dealer praten.

Zoals ik al eerder schreef, zeg ik ook weleens dat ik geen leenauto hoef omdat ik 'm toch niet nodig heb en er een ander meer plezier mee kan doen die er wel een nodig heeft vanwege bijv. werk. Immers hebben wij toch OV-jaarkaart.
Ik denk dat ze dit ook wel kunnen waarderen en daardoor eerder geneigd zijn om ook eens leukere auto's mee te geven.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze geven gewoon mee wat ze hebben staan, weten toch wel dat het weer in één onderdeel terug komt. Of ik nou een oude afgeragde 116i meekrijg of een gloednieuwe 760Li.
Weet niet waar dat mee te maken heeft. Ze zullen bij iemand die elke dag over de vloer komt wel eerder iets leuks mee geven dan iemand die er echt alleen komt voor z'n onderhoudsbeurt 1 keer per jaar. Denk dat het voornamelijk te maken heeft met wat ze hebben staan en mee kunnen geven.
Weet niet waar dat mee te maken heeft. Ze zullen bij iemand die elke dag over de vloer komt wel eerder iets leuks mee geven dan iemand die er echt alleen komt voor z'n onderhoudsbeurt 1 keer per jaar. Denk dat het voornamelijk te maken heeft met wat ze hebben staan en mee kunnen geven.

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
relatie met mn dealer?
sorry dat gaat me te ver.
ze horen elke klant van 19 die 20.000 euro neertelt hetzelfde te behandelen als anderen.
ik woon er een takke eind vandaan en moet elke keer iemand vragen of ze met me mee willen rijden. ik kom minstens eens in de maand langs om bij jesse gedag te zetten of weer wat te bestellen.
laatste keer mn auto achtergelaten voor nieuwe raamrubbers, moest mn vriendinnetje weer 2 uur mee op en neer rijden. krijg ik een rekening met daarop "ruitenwisserbladen vervangen"... ja, dat zijn toch geen raamrubbers! maar ze vergeten wel dat ik mn auto nog een keer 2 dagen moet missen.
heb dat ding niet gekocht om alsnog ritjes bij mensen te vragen. is een dagelijks vervoermiddel waar ik 10.000 zakelijke en 15.000 prive kilometers per jaar afleg.
maar een leenauto, daar moet ik nog steeds gewoon voor betalen
met een OV red ben ik trouwens de hele dag onderweg, alleen om op school te komen...
met de auto kan ik én naar school, én minstens 2 a 3 afspraken afwerken.
ze horen elke klant van 19 die 20.000 euro neertelt hetzelfde te behandelen als anderen.
ik woon er een takke eind vandaan en moet elke keer iemand vragen of ze met me mee willen rijden. ik kom minstens eens in de maand langs om bij jesse gedag te zetten of weer wat te bestellen.
laatste keer mn auto achtergelaten voor nieuwe raamrubbers, moest mn vriendinnetje weer 2 uur mee op en neer rijden. krijg ik een rekening met daarop "ruitenwisserbladen vervangen"... ja, dat zijn toch geen raamrubbers! maar ze vergeten wel dat ik mn auto nog een keer 2 dagen moet missen.
heb dat ding niet gekocht om alsnog ritjes bij mensen te vragen. is een dagelijks vervoermiddel waar ik 10.000 zakelijke en 15.000 prive kilometers per jaar afleg.
maar een leenauto, daar moet ik nog steeds gewoon voor betalen

met een OV red ben ik trouwens de hele dag onderweg, alleen om op school te komen...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Twee klanten die € 20.000,- betalen, zijn waarschijnlijk totaal verschillende klanten. De een doet nooit moeilijk en is serieus, terwijl de ander misschien op alles een dikke vinger legt en om elk klein dingetje in de werkplaats staat en daarbij onredelijk is...
Zo denk ik er ook over!CooperS-lightningblue schreef:Ze geven gewoon mee wat ze hebben staan, weten toch wel dat het weer in één onderdeel terug komt.
[...]
Denk dat het voornamelijk te maken heeft met wat ze hebben staan en mee kunnen geven.
Je begrijpt best wel wat ik bedoel met het woord 'relatie'. Het is een ander soort relatie dat je hebt met je moeder, vriendin, vrienden of je buurman. Stuk voor stuk zijn dat ander soort relaties.Sid schreef:relatie met mn dealer?
Twee klanten die € 20.000,- betalen, zijn waarschijnlijk totaal verschillende klanten. De een doet nooit moeilijk en is serieus, terwijl de ander misschien op alles een dikke vinger legt en om elk klein dingetje in de werkplaats staat en daarbij onredelijk is...
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
En ja precies, daar heb je die auto toch voor? Zodat je op één dag meer kan doen dan met je OV.
Met de auto ga je van een plaats waar je was naar de plaats waar je moet zijn. Met het OV moet je van een plaats waar je was naar een plaats waar je niet naartoe moet, naar een plaats waar je niet moet zijn, naar de plaats waar je wél moet zijn. Is gewoon ontzettend onhandig en het kost 9 van de 10 keer (véél) meer tijd!
Maar Sjoerd als er toch iets mis is met je auto, al is het het veertje van het asbakje, je hebt toch het recht om voor elk klein dingetje naar de garage te gaan? Als een dealer dan vind dat je "zeurt", dan zijn ze fout bezig. Zij hebben dat product aan jou afgeleverd en daar horen oplossingen op "problemen" bij, hoe groot of klein dat ook is.Mini Poeper schreef: Twee klanten die € 20.000,- betalen, zijn waarschijnlijk totaal verschillende klanten. De een doet nooit moeilijk en is serieus, terwijl de ander misschien op alles een dikke vinger legt en om elk klein dingetje in de werkplaats staat en daarbij onredelijk is...
Nounou, dat gaat wel heel ver dat jij als klant moet betalen voor een leenauto...Sid schreef:maar een leenauto, daar moet ik nog steeds gewoon voor betalen

En ja precies, daar heb je die auto toch voor? Zodat je op één dag meer kan doen dan met je OV.
Met de auto ga je van een plaats waar je was naar de plaats waar je moet zijn. Met het OV moet je van een plaats waar je was naar een plaats waar je niet naartoe moet, naar een plaats waar je niet moet zijn, naar de plaats waar je wél moet zijn. Is gewoon ontzettend onhandig en het kost 9 van de 10 keer (véél) meer tijd!

- emillio
- Be Mini
Bericht
Heb ooit eens een paar km in de Parklane van Lech gereden, prachtige uitvoering, nagelnieuw, heerlijk fabrieksgeurtje nog, minder piepjes/kraakjes, soepeler afgeveerd....maar toch stapte ik met plezier over in mijn 4 jaar oude One. Daarin weet ik elk piepje en kraakje te benoemen...het gebruikte geurtje van bekledingreiniger en dashboard spray, het gebrul van de Laser uitlaat, het onregelmatige toerental stationair bij het stoplicht, het openen van het dashboardkastje, het oprapen van mijn autopapieren van passagiersmat
......
Deze auto heeft een eigen willetje, en je vergeeft hem omdat het zo'n leuke bak is....
De R56 heeft te weinig tekortkomingen, en vooralsnog te weinig looks om het goed te maken als hij tekortkomingen zou gaan vertonen!
Er is heel veel positiefs te zeggen over de R56....degelijkheid, afwerking, moderne motor, sportstoelen met lende verstelling,.....maar toch....moeilijk!
Ik krijg in deze auto hetzelfde gevoel als in elke andere nieuwe auto...."hé fijn, een nieuwe auto"...maar helaas in deze versie niet meer dan dat..
Ben heel benieuwd naar de R56 S'jes die ik 18 maart eens rustig in het wild ga bewonderen!
Vind het erg moeilijk om een mening te vormen over deze auto....ik denk dat iedereen hier toch wel gehecht is aan zijn eigen bakkie...Mini Poeper schreef:Ben benieuwd of emillio de beleving ook minder vindt geworden t.o.v. z'n huidige MINI. Kanttekening is daarbij dat de leen MINI op 15" het asfalt raakt en die van hem 17".
Ik hoor van degene die een Cooper S hebben deze signalen niet. Dit omdat ze sportonderstel hebben, 17" of 18" wielen en natuurlijk veel meer vermogen.
Heb ooit eens een paar km in de Parklane van Lech gereden, prachtige uitvoering, nagelnieuw, heerlijk fabrieksgeurtje nog, minder piepjes/kraakjes, soepeler afgeveerd....maar toch stapte ik met plezier over in mijn 4 jaar oude One. Daarin weet ik elk piepje en kraakje te benoemen...het gebruikte geurtje van bekledingreiniger en dashboard spray, het gebrul van de Laser uitlaat, het onregelmatige toerental stationair bij het stoplicht, het openen van het dashboardkastje, het oprapen van mijn autopapieren van passagiersmat

Deze auto heeft een eigen willetje, en je vergeeft hem omdat het zo'n leuke bak is....
De R56 heeft te weinig tekortkomingen, en vooralsnog te weinig looks om het goed te maken als hij tekortkomingen zou gaan vertonen!
Er is heel veel positiefs te zeggen over de R56....degelijkheid, afwerking, moderne motor, sportstoelen met lende verstelling,.....maar toch....moeilijk!
Ik krijg in deze auto hetzelfde gevoel als in elke andere nieuwe auto...."hé fijn, een nieuwe auto"...maar helaas in deze versie niet meer dan dat..
Ben heel benieuwd naar de R56 S'jes die ik 18 maart eens rustig in het wild ga bewonderen!
Ik had al diverse Mini's en diverse 1 en 3 series van de dealer.....maar toch altijd weer blij als het belletje kwam...:"Meneer uw auto is klaar"emillio schreef:Was al bang dat ik weer zo'n splinternieuwe BMW 1-serie moest gaan rijden (verwend ventje![]()
)
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Ik wil helemaal geen 1 2 3 of weet ik veel wat voor serie van de dealer, ik wil gewoon mijn MINI, of een andere.
Wat moet ik met zo'n bakbeest ik vind er geen moer aan.
Helemaal mee eens.emillio schreef:Deze auto heeft een eigen willetje, en je vergeeft hem omdat het zo'n leuke bak is....

Nog meer mee eens.emillio schreef:maar toch altijd weer blij als het belletje kwam...:"Meneer uw auto is klaar"

Ik wil helemaal geen 1 2 3 of weet ik veel wat voor serie van de dealer, ik wil gewoon mijn MINI, of een andere.
Wat moet ik met zo'n bakbeest ik vind er geen moer aan.
Onze sponsors