Mijn Laserblauwe s is geariveerd bij A2 mobilport in maastricht ( dealer )
morgen kijken en foto,s maken , aflevering is waarschijnlijk zaterdag de 25ste.
ik zal de foto,s morgen bij mijn gallery zetten. zal mijn oude S wel gaan missen denk ik .
Hij is er
- r53-d/silver
- One wheel wonder
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
nee hoor geen opbergpakket, ik ga wel nog een middenarmsteun kopen , niet besteld stom heb ik toch wel spijt van.
ik ben me ook nog aan het bedenken over verstralers voor de grille, die heb ik nu ook op mijn oude S.
ik ben me ook nog aan het bedenken over verstralers voor de grille, die heb ik nu ook op mijn oude S.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd! 

Ik zal Berthil maar even een pm sturen.r53-d/silver schreef:waarom is mijn parking mini nog steeds niet ingekleurd ??
Ben benieuwd wie de eerste is met een opbergpaketturbootje schreef:Dat dacht ik al!r53-d/silver schreef:nee hoor geen opbergpakket

- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
ik heb de foto,s op mijn gallery gezet,
zijn ze het exterieur chroom pakket vergeten te bestellen, wordt er nog voor de 24ste op gezet.
Ik zag wel dat de mijne met sport onderstel toch wel duidelijk lager lag dan een S zonder, ben ik wel blij mee.
Foto,s zijn niet zo goed met het felle zonnetje vandaag.

Ik zag wel dat de mijne met sport onderstel toch wel duidelijk lager lag dan een S zonder, ben ik wel blij mee.
Foto,s zijn niet zo goed met het felle zonnetje vandaag.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ja, dat ziet er goed uit!! Chroom-exterieur vergeten, okeej dan!
Vind het wel mooi zo zonder. Die achterklep-strip in het chroom vind ik de achterklep echt zooo breken. Beetje zonde, maar ja, ieder z'n ding!

Ja, dat ziet er goed uit!! Chroom-exterieur vergeten, okeej dan!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
ik vond dat de achterbumper trouwens zo flexibel was , als je er aan de onderkant tegen duwt of trekt dan beweegt hij toch wel veel ,
over die hoogte , er stond nog een S voor aflevering zonder sportonderstel , deze was vooral voor hoger.
ik kon bij de mijne 3 vingers op de band leggen tot aan het spatbord en bij die andere ruim 4( dus m,n hand op z,n kant)
De R56 staat toch wel ,ook met dit onderstel toch vrij hoog op zijn poten , ik rij eerst een paar maand , en dan kijk ik wel of hij zich nog wat zet ( Lager ) anders denk ik toch over veren-3 cm,
over die hoogte , er stond nog een S voor aflevering zonder sportonderstel , deze was vooral voor hoger.
ik kon bij de mijne 3 vingers op de band leggen tot aan het spatbord en bij die andere ruim 4( dus m,n hand op z,n kant)
De R56 staat toch wel ,ook met dit onderstel toch vrij hoog op zijn poten , ik rij eerst een paar maand , en dan kijk ik wel of hij zich nog wat zet ( Lager ) anders denk ik toch over veren-3 cm,
- èrcé
- Be Mini
Bericht
die andere s zonder sportonderstel had waarschijnlijk z'n transportblokken er nog onder zitten, dan staat ie echt duidelijk een stuk hoger. in principe zou het sportonderstel precies dezelfde hoogte moeten hebben als het normale onderstel. maar inderdaad, de R56 schreeuwt om een paar centimeter verlaging. mooi bak trouwens. Inrijden is zo gedaan joh (
), ik heb hem nu 10 dagen en er zit ruim 3500 kilometer op.

Onze sponsors