Dan koop jij iets voor de mini...
Stan's r53 Minispeed
- Stan
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
trouwens prachtige keuze Dick , proficiat met je Countryman.
@ Fred ; t'is inderdaad lang geleden hé
Ik zie dat je bent overgestapt naar de Clubman! Proficiat Fredje deze staat zeer mooi.

Ik zal er eens mijn werk moeten van maken, eind volgende week zal ik eens een grote update posten .jbcola schreef:Moet hier niet eens een update komen![]()
trouwens prachtige keuze Dick , proficiat met je Countryman.
@ Fred ; t'is inderdaad lang geleden hé
Ik zie dat je bent overgestapt naar de Clubman! Proficiat Fredje deze staat zeer mooi.

- Stan
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Trouwens de Abarth is onlangs samen met de Mini naar Beekautoracing geweest voor een heuse vitamine kuur.
Software aanpassing- Forge intercooler - Forge dumpvalve - Forge CIA - SuperSprint volledige uitlaatlijn.
De Gisbert heeft er al zijn kunnen ingestoken en de Abarth is duidelijk sneller dan de Tributo Ferrari.
167 echte pk en 275nm koppel en dit voor een 1400 cc motorblokje met org. turbo
Net terug van de Bandencentrale en de KW V1 zijn vervangen door Bilstein B16 PSS9.
Een test rit heb ik niet moeten doen want het begon toen te sneeuwen.
En zeker met mijn Yokohama Advan Neova AD08 moet ik er zeker het slechte weer niet opzoeken.
Dus nu rustig het betere weer afwachten.

Voor mij oké.jbcola schreef:Thx!Stan schreef: trouwens prachtige keuze Dick , proficiat met je Countryman.
2 prachtige bolides trouwens, binnenkort maar eens meeten?
Trouwens de Abarth is onlangs samen met de Mini naar Beekautoracing geweest voor een heuse vitamine kuur.
Software aanpassing- Forge intercooler - Forge dumpvalve - Forge CIA - SuperSprint volledige uitlaatlijn.
De Gisbert heeft er al zijn kunnen ingestoken en de Abarth is duidelijk sneller dan de Tributo Ferrari.
167 echte pk en 275nm koppel en dit voor een 1400 cc motorblokje met org. turbo
Net terug van de Bandencentrale en de KW V1 zijn vervangen door Bilstein B16 PSS9.
Een test rit heb ik niet moeten doen want het begon toen te sneeuwen.
En zeker met mijn Yokohama Advan Neova AD08 moet ik er zeker het slechte weer niet opzoeken.
Dus nu rustig het betere weer afwachten.

Onze sponsors