Forza MINI Challenge: Nurburgring Nordschleife

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jan 2012, 10:40

hopen dat je m dan ook gwoon kan kopen zonder die DLC..
Die marketplace vind ik eig een beetje onzin.. juist daar moet je dan die auto's kunnen verhandelen :P maar nu kan je alleen auto's kopen voor veel meer geld dan uit de shop :s
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jan 2012, 10:45

Haha ja klopt. Iedereen kan auto's verkopen daar. Dus als jij een dikke auto met vette paintjob kun je er veel geld. Aan verdienen. Maar de meeste snappen idd niet hoe t werkt. Ben ook bang voor je dat je toch die dlc moet downloaden, anders kun je hem nog niet krijgen.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Marcel Always Open
Cabrio-King

30 jan 2012, 18:10

Al enige tijd zit ik te kijken (en ben ik aan het sparen) om een playseat te kopen met een stuur (voor de xbox360 dus). Heeft er iemand goede tips over wat je wel, en wat je niet moet kopen?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jan 2012, 19:33

Gewoon een stoel van Playseat zelf, die heb ik ook, en die bevalt prima.
Ik heb dan een Logitech Driving Force GT waar ik voor de prijs ook content mee ben. Het grapje heeft mij alles bij elkaar iets van 200 euro gekost ofzo
Marcel Always Open
Cabrio-King

14 mar 2012, 19:49

Marcel Always Open schreef:Al enige tijd zit ik te kijken (en ben ik aan het sparen) om een playseat te kopen met een stuur (voor de xbox360 dus). Heeft er iemand goede tips over wat je wel, en wat je niet moet kopen?
Pfffffffiew stof eraf.
Heb al dagenlang uitgebreid onderzoek gedaan naar wat er op de markt is.

Daveke, alles van Logitech ondersteunt geen Xbox360. Ik denk dat jij een Playstation gebruikt en geen xdoos. Ik heb gezocht op diverse forums; er bestaat wel een xcm f-1 converter mod voor dit type, maar dan werkt het nog steeds niet goed genoeg (Force-feedback niet ok).
En nee ik ben niet van plan om "just because of this" nog een spelcomputer te kopen $$$$$

- Porsche911 stuur schijnt ook niet opperfantastisch te werken (en is niet zo mooi)
- Ferrari thrustmaster Xbox stuur heeft geen Force-feedback
- Ferrari thrustmaster stuur mét Forcefeedback is voor de playstation only
- Microsoft Wireless Speed Wheel for Xbox 360 is niet alleen heel erg lelijk maar volgens mij ook erg onpractisch
Dus ik denk aan een Mad Catz stuur.

Dus
- playseat stoel
- seatslider
- geen Gearshift Holder
- Mad Catz stuur + pedalen
- geen drie pedalen per sé nodig, indien ik manueel schakel kan ik dat ook wel sequentieel.
- een mat heb ik zelf nog wel liggen hier

Wat lastig is: de meeste online shops verkopen aanbiedingen van bepaalde stoelen altijd in combinatie met de Logitech G27. Zelfs de officiele "Playseat Forza4" aanbieding bevat een stuur dat niet met xbox dus niet met Forza4 zal werken! :s
Vaak staat er zelfs op hun site dat de combo wel degelijk met dat type werkt, maar niet dus, men bedoelt alleen de stoel + stuurhouder enz.

Zaterdag ga ik naar een of twee shops om even te checken en te kopen.
Past dat hele zwikkie wel in een Mini (cabrio) (en ja, grapjes over dak open :mrgreen: had ik zelf al bedacht)

Heeft iemand nog andere tips/do's & don'ts?
Gr, Marcel
vin10
Be Mini
Be Mini

14 mar 2012, 20:38

Man, man wat een gedoe :wat:
Heb je bovenstaande configuratie al eens kunnen uittesten irl ?

Ik hou het op de gewone controller, ook al vloek ik wel eens dat het zo vreselijk onnatuurlijk aanvoelt :cry:
Onze Vince is echter een meester met de controller :wink:

Succes en hou ons zeker op de hoogte.
Kijk ook eens op de site van gamemania.

Grtz
Marcel Always Open
Cabrio-King

14 mar 2012, 22:24

Eigenlijk was ik erg verbaasd toen ik erachter kwam dat er nog steeds stuurtjes op de markt zijn zonder force-feedback. Had 10 jaar geleden al een Sidewinder stuur mét FFB.
Gr, Marcel
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 mar 2012, 23:49

Ik heb zo'n Playseat (van dat merk) maar dus wel met Logitech stuur.
Bevalt op zich heel goed alleen kreeg ik een gebruikt exemplaar terwijl ik een nieuwe had besteld :s
Dus ergens halen in een shop is inderdaad aan te raden.
Marcel Always Open
Cabrio-King

15 mar 2012, 08:28

Dank voor de respons Berthil en Vin.
Veel van die webshops komen erg onbetrouwbaar op mij over qua geoffreerde levertijden. Er zijn er die alles gegarandeerd binnen 2 dagen verzenden, pretenderen alsof ze al die types stoelen /setjes permanent op voorraad hebben (NOT), en ze roepen heel vaak dat xbox ondersteund wordt door je logitech (NOT). De sites tonen alsof ze door een particulier op een zolderkamertje worden bijgewerkt.

Als ik online voor de laagste prijs ga, moet ik bestellen, betalen en vervolgens maar afwachten wanneer die amateurs de boel aan me verzenden (1 maand? 2 maanden?). Kan niet annuleren want de betalingverplichting is dan al voldaan.
Dus ik ga gewoon ergens heen, goed advies en gelijk boter bij de vis! Broembroem :mrgreen:
Gr, Marcel
Marcel Always Open
Cabrio-King

15 mar 2012, 22:38

in zoektocht naar andere plaatjes kwam ik ook deze playseat nog tegen. Die wilde ik jullie niet onthouden: :mrgreen:

Afbeelding
Gr, Marcel
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mar 2012, 22:51

Nee dan is deze toch nog veel vetter ;)

Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 jun 2012, 23:19

Batje schreef:Nee dan is deze toch nog veel vetter ;)

Volgensmij hebben Ruby en Davy genoeg onderdelen te koop om dit met een MINI te maken 8)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “Kletshoek”